Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Ap...kannattaako sun murehtia tuollaisesta ollenkaan varsinkaan jos ei mitään ole tapahtunut. Ja jos on ilmassa että jotain tapahtuu niin oisko hyvä puhua miehen kanssa noin yleisesti suhteen tilasta. En usko että joku vieras nainen ihan noin vaan sun paikkaa lunastaa miehen elämässä. Jos FB:n kautta mies jonkun löytää niin onkohan tuo mieskään sitten ihan sun arvoinen.
*muoks* Siis minä en todella tiedä keitä kaikki naiset ovat joita on mun mieheni kavereina FB:ssä mutta sen tiedän että ykskään niistä ei ole minun veroiseni aviopuolisona.
no minua häiritsee kun siellä on sellaisia todella kauniita hyväkroppaisia naisia ja itse olen just synnyttänyt. ahdistaa kun en tiedä ketkä niistä on niitä miehen seksikumppaneita juuri ennen meidän suhdetta.
ap, luotatko mieheesi?
no mies on pettänyt minua kerran, ihan suhteen alussa. ja valehteli tuolloin TODELLA paljon. että ehkä se on jättänyt jälkensä. en olisi koskaan uskonut että mies tekee jotain selkäni takana. oli aikamoinen sanko kylmää vettä niskaan kun vahingossa sain vihiä asiasta ja vyyhti paljastui. Mies tapaili selkäni takana erästä kaunista naista kuukausien ajan. Jopa meidän yhteiset kaverit tiesi tästä mutta minä en