mitä mieltä jos mies uhkailee erolla naurettavissa asiossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja semmonen avatuminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

semmonen avatuminen

Vieras
Esim jos sanot et pitäis leikata hiukset,jotai 20cm pois.. kun on kakshaarasia tullu. (sulla tosi pitkät hiukset eli ei tuu lyhkäsiks edes)

mies "en mä sun kans sit enää oo"
sä" ooks sä ihan tosissas?"
mies:"olen lähe menee!"
ja sä lähet..

mies kinuu kohta takas ja palaat..

Mies on päättäny että sä laitat korkokengät jalkaan mutta sä et halua kun ne on ikävät jalassa.
Mies: " enne ei lähetä mihinkään!
sä" ei sit lähetä" mut lähet kuitenki pyöräilemään kaupoille sandaaleissa..
mies haukkuu huoraks.
sä: " kyl mä ny vittu ite saan päättää mitä mä päälleni laitan!"
mies " sä et päätä mitään!"
itket ja lähet pois.

Mies kinuu taas takas ja väittää muuttuvansa ja palaat.. edellä mainittu tapahtunu monet kerrat..

mies unohtanu kirjeen kotiin mitä oli viemässä sossuun.
Palaatte autolla hakemaan kirjettä ja mies tiuskii "miks sä et muistuttanu mua!" mies parkkeeraa rapun eteen " hae sä se" sä: hae ite kirjees"
mies:"enne ei lähetä mihinkään!" ja jäätte autoon istumaan ja lopulta sä haet sen kirjeen... huoh

varaisin itselleni 2vrk hotelli-kylpylä paketin ja menisi sinne rentoutumaan yksin!

eli lähtisin kotoota kassien kanssa ja sanoisin miehelle moido! Jos sitten vielä haluat takaisin palata, niin pidä huoli, että jäi vikaks kerraks. seuraavalla kerralla lähtisin kokonaan...

Eikö tuosta kannattaisi ottaa aikalisä ihan suosiolla, hermot ja mielenterveyshän sinulta menee. Jos mies kykenee muuttamaan käyttäytymistään eron harkinta-aikana oleellisesti, niin sitten vois harkita jatkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja 99:
Karmeeta luettavaa, sun miehes on sairas. lähe menee ja äkkiä.

Ei taida ap. lähteä. Ei tälläisten "helmien" naiset koskaan lähde. Eivät ymmärrän OIKEASTI kuinka surkea tilanne heillä on ja kuinka epänormaalia elämä on ko. tyypin kanssa.

Toi "sä et päätä mistään" -kommentti ois viimeistään se, mihin luulisi naisen havahtuvan. Jokainen on oman onnensa seppä, ja oikeutettu tekemään itse omaa elämäänsä koskevat päätökset.

Tulostaisin eropaperit valmiiksi ja seuraavalla kerralla kun sanoisi noin niin pyytäisin nimmarin että on tosissaan tai lopettaa tuollaisen :kieh:

ja jos hermostuisi ennakoinnista niin sanoisin että johan näitä on niin paljon nähty sen aloitteesta että joha olis aikain!!!