mitä mieltä kummilapsen vanhemmista jotka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
eivät pidä yhetyttä,eivät kutsu kummilapsen synttäreille
ja jos yrität itse soittaa ja lähettää sähköpostia niin koksaan ei vastata?! :kieh:

toissavuonna meidät kutsuttiin mun kummitytön veljen synttäreille ja kummitytön synttäreille ei..eikä ollu edes yhteis synttärit :o

en ole enää edes viitsinyt pitää yhteyttä,kun ei kutsuta mihinkään tuommosiin juttuihin..lahjat kyllä kelpaisivat mutta eivät vastaa puhelimeen eivätkä edes sähköposteihin.
sillon kun kummityttö oli 3kk hoidin häntä ensimmäisen kerran yön yli,kaikki meni hyvin.Oltiin kummitytön aknssa tosi läheisiä kun hän oli pieni.Nyt tyttö on 4vuotias eikä edes enää tunne minua.
lastenhoito kelpaa kyllä kun baariin pitää päästä mutta ei sitten edes synttärikutsua viitsitä lähettää,edes viestitse.
(tuli vaan mieleen tuosta kummitäti-aloituksesta)

tylyä... ilmeisesti tätä on liikkeellä sillä minun ja mieheni kummilapsen vanhemmat eivät puhu mulle eikä pienelle tyttärelleni, enkä edes tiedä syytä. Miehelleni he puhuvat, mikä johtuu varmaan siitä että kummilapsen isä on mieheni veli. Meitä ei myöskään kutsuta kylään eikä he tule meille vaikka kutsumme. Että tällainen suku!!

Minulla ja miehelläni on yhteinen 7-vuotias kummipoika, jonka synttäreille ei vanhempiensa eron jälkeen ole kutsua tullut. Muutenkaan he eivät pidä meihin yhteyttä ollenkaan, vaikka useasti olemme kutsuneet käymään. Harmittaa kyllä, mutta ei me kehdata väkisinkään tupata käymään (varsinkaan, kun ei edes tiedetä kummipojan ja äitinsä uutta osoitetta...).

Yhteistyössä