Mitä mieltä kun mies on liiankin hellyyden haluinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tälläistä miestä varmaan moni nainen kaipaisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tälläistä miestä varmaan moni nainen kaipaisi

Vieras
yleensä päivän mittaan annetaan pusuja ja kosketetaan toisia, okei, se on mukavaa:) mutta jos joskus unohdan, joo näin käy joskus antaa pusun vaikka kun mies tulee töistä niin hirveä tivaaminen, mikset anna pusua, mikä sulla on jne...
sama juttu yöllä kun laitetaan nukkumaan, en aina väsymykseltäni muista antaa hyvänyön suukkoa niin aamulla tulee taas mies kysymään että mikset enää anna pusuja ku laitetaan nukkumaan, jos kerran unohtaa! ärsyttävää...
ja sitten mihin olen kiinnittänyt huomiota, mies sanoo monta kertaa päivässä että hän rakastaa minua, siis MONTA! joskus jopa 5 kertaa vaikka pariki kertaa riittäis, alkaa mennä merkitys siitä jos sitä koko ajan tolkuttaa...vai?
ja sitten, mies on töissä ja hän laittelee alinomaan viestejä on ikävä, hirveä ikävä, ja minä ajattelen että no mitä, kyllä minä ainaski jaksan ja haluanki olla päivän erossa, eikä mulla ainaskaa tuu ikävä, siis semmonen hullu ikävä!? En nyt ehkä osannu selittää tätä hommaa, mutta tuntuu että minun pitäs olla koko ajan miehessä kiinni ja sanoa hänelle että on ikävä vaikka hän istuisi vieressä? joo joo...outoa...

Kaunko oletteko olleet yhdessä?
Meillä oli alkuun vähän tuollaista samanlaista, hieman jopa pakkomielteistä miehen osalta että varmasti piti saada hyvänyön pusut yms. :)
Mutta aika onneksi tepsinyt.

Olen itse just tuollainen.Mies kyllä pitää hyvänä mutta kyllä sekin varmaan väsyy kun aina olen kyljessä kihnuttamassa.
Tässä just pari iltaa sitten se sanoi mulle että sä olet tissillä enempi ku vauvat :D

no hieman outoa kyllä. ja kyllä tuommonen jo hermoille käy. mutta mistä tuommoinen sitten voi johtua? itellä on melko samanlainen mies (pitäs sängyssä vierekkäin maata ja helliä ja pussailla) ja käy hermoille jatkuva mennään pussailee touhu ite kun ei ihan kokoaikaa jaksa. =)
mietitty on mistä moinen johtuu vastausta ei viellä olla keksitty tähänkään.

Ihan ymmärrettävää, jos ootte olleet yhdessä vasta vähän aikaa, mutta jos ootte jo "vanha pari" niin aika rasittavaa käytöstä minusta. Vaikka kyllä mäkin tuollaista kaipaisin edes joskus. Meillä mies vaan kietoutuu nukkumaan mennessä tiukasti peittonsa sisään ja lähelle on turha yrittää :(

Mä en ainakaan valittais jos mä saisin omalta mieheltäni jatkuvasti noin paljon huomiota... :| Kyllähän tuo huomioi mutta sais mun mielestä kyl useamminkin ihan omasta aloitteesta tulla ottamaan kädestä kiinni ja antaa pusuja... :saint:

ja iltapusut ne vaan takaa paremmat yöunet......... :whistle:

siis onhan se mukavaa että minun mies osaa puhua että pussata, mutta liika on liikaa.
tulee kamala syyllinen olo jos en muista antaa pusua ja mies siitä huomauttaa ja sitte mies alkaa ihmetteleen vaikkei mulla nyt oliskaan mikään ku ei sitä aina jotenki muista...
ja se että monesti sohvalla mies sanoo että mulla on ikävä sinua, vaikka ollaan lähekkäin? ahdistavaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis onhan se mukavaa että minun mies osaa puhua että pussata, mutta liika on liikaa.
tulee kamala syyllinen olo jos en muista antaa pusua ja mies siitä huomauttaa ja sitte mies alkaa ihmetteleen vaikkei mulla nyt oliskaan mikään ku ei sitä aina jotenki muista...
ja se että monesti sohvalla mies sanoo että mulla on ikävä sinua, vaikka ollaan lähekkäin? ahdistavaa :(

Kaunko olette tunteneet?

taitaa olla läheisriippuvainen kyllä :( kerran olisin lähteny käymään sukulaisissa, yksin (koska mies ei töiltään olisi päässyt) niin en päässy lähteen koska mies alkaa melkeen itkeen ettei halua jäädä yksin...? no ei se itke mutta no ymmärtää kuka jaksaa.
ja ollaan oltu yhdessä 3 vuotta ja lapsikin meillä on.

taitaa olla läheisriippuvainen kyllä :( kerran olisin lähteny käymään sukulaisissa, yksin (koska mies ei töiltään olisi päässyt) niin en päässy lähteen koska mies alkaa melkeen itkeen ettei halua jäädä yksin...? no ei se itke mutta no ymmärtää kuka jaksaa.

hyi. kuinka voit edes rakastua tollaseen. oikeen kylmät väreet menee. Ei ole ihan terve.

Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:

hyi. kuinka voit edes rakastua tollaseen. oikeen kylmät väreet menee. Ei ole ihan terve.

ei se nyt ALUSSA OLLUT TUOLLAINEN!

Yhteistyössä