mitä mieltä? lapsesta kuvia facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ap"

Vieras
kaverini julkaisee jatkuvasti tyttärestään kuvia facebookissa. lapsi täyttää pian 5-vuotta.
tyttö on ilman paitaa kaikissa kuvissa, pelkissä alushousuissa. ihan jokaisessa.
ikinä ei tytöstä ole kuvia ulkona tai muuten leikeistä. aina on lapsi ilman paitaa.
hänelle joku kommentoi kuvaan joskus asiaa, mutta hän piti asiaa vitsinä.
mua kuitenkin mietityttää että onko tuo ihan soveliasta. itsekin julkaisen lapsistani kuvia
mutta varmistan aina että lapsista ei näy enempää kuin uimarannoillakaan.
ja itseasiassa niinkään paljastavia kuvia en julkaisisi.
tuolla äidillä useampisata kaveria ja hieman kyseenalaisiakin kavereita. ehkä olen
taas vaan kukkahattutäti ja valitan turhasta.

Lapsesta ei saisi julkaista noloja kuvia. Itselläni on 7 vuotias tyttö ja kysyn häneltä joka kuvaan erikseen luvan, koska häntä loukkaa, jos hänestä laitetaan kuvia luvatta. Hän haluaa myös nähdä, onko kuva hyvä.

Mä lopetin kuvien lisäämisen kun tyttö täytti vuoden. No yhden kuvan laitoin hiuksista ja yhden sumennetun kuvan missä tyttö on uikkareissa uima-altaassa.

Mun yhdellä kaverilla on taaperon kylpykuvia ja musta ne on hieman kyseenalaisia.

Ilmianna kuvat, oikeesti! Ei ole varmaan tytöstäkään kivaa tietää isompana että äiti on laittanut hänen alastonkuviaan nettiin.

Yhteistyössä