Mitä mieltä miehen käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välillä mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Välillä mietityttää

Vieras
Niin, mies on sellainen, että ottaa tissistä kiinni ja puristaa sitä silleen typerästi. Toisinaan tarraa molempiin, ja usein tokaisee samalla "honk honk". Ihan vaan ohi kävellessään himassa nappaa nopeasti kii ja puristaa pari kertaa.

Onko tämä sinusta epäkohteliasta/ok? Miksi mies tekee näin? Itse olen ilmoittanut, että siitä tulee typerä olo(esim rauhassa viikkaan pyykkiä ja hän napppaa nopeasti toisesta tissistä kii - pari puristusta - ja jatkaa matkaansa vaikka esim kylppäristä keittiöön).

Itteeni ei ole häirinnyt. Nyt tuli kuitenkin jostain tunne, että vitun noloa ja halventavaa. Ukko jo hävis ovesta pihalle lapsia hakee. Mua itkettää.

Joo, olen nolo. Anteeks ja hei.

Mä olisin ihastuksissani jos mun mies koskisi mua noin ja hassuttelisi. Mutta kun hän on niin pidättäytyväinen ja sovelias ja korrekti ja suoraansanottuna tylsä!!

Miehet nyt vaan on välillä niin jumalattoman pölvästejä, sitä se vaan on. Hän rakastaa sinua ja muotojasi, eikä osaa oikein muulla tavalla sitä ilmaista ;) Hän tuskin osaa itse ajatella asiaa mitenkään "noyryyttävänä".

Meillä mies tekee usein samaa ja välillä jos mulla on kiire niin toteaa et tää on vaan rakkaudenosoitus. Ei mua ainakaan häiritse vaikka välillä on kyllä tiellä :)

meillä mies on koko ajan tisseissä kiinni. Aina kun menee ohi niin pitää vähän lääppiä. Eikä minua haittaa, kunhan ei ihmistenilmoilla tuota harrasta. Eikä kyllä teekään.

No kiitos asiallisista kommenteista, kyllä mä aattelinki et eihän pahalla rutistele mut kun kahden kesken ollaan ni miks ei voi vähän "eroottisemmin" läääppiä? Niin ku esim liu'uttaa kättä pitkin ihoa ja sivellä jos tajuutte mitä meinaan... Tuollanen nopee ohitus, kiinni käynti, poistuminen - tilanne saa mut ihan WTF? On tietty kiva kun koskettaa, en mä sitä..mut kosketuksen laatu sais pikkasen vaihdella:):)

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä mietityttää;26680702:
Niin, mies on sellainen, että ottaa tissistä kiinni ja puristaa sitä silleen typerästi. Toisinaan tarraa molempiin, ja usein tokaisee samalla "honk honk". Ihan vaan ohi kävellessään himassa nappaa nopeasti kii ja puristaa pari kertaa.

Onko tämä sinusta epäkohteliasta/ok? Miksi mies tekee näin? Itse olen ilmoittanut, että siitä tulee typerä olo(esim rauhassa viikkaan pyykkiä ja hän napppaa nopeasti toisesta tissistä kii - pari puristusta - ja jatkaa matkaansa vaikka esim kylppäristä keittiöön).

Itteeni ei ole häirinnyt. Nyt tuli kuitenkin jostain tunne, että vitun noloa ja halventavaa. Ukko jo hävis ovesta pihalle lapsia hakee. Mua itkettää.

Joo, olen nolo. Anteeks ja hei.

Hölmöä itkee tollasen takia! mä kärsin mieheni haluttomuudesta, ja olisin onnessani jos se tekis joskus noin(paitsi mielummin pyllystä ku tissiin voi sattuu, vaikka ei tarkotakkaan). :D se tykkää sun tisuleista, toisin ku omani minun...

Haha, mä en nää tossa mitään pahaa, päinvastoin. Miesten tapa näköjään ilmasta olet mun ja rakastan sua :D.
Mua rupes naurattaa ap toi sun teksti, tosin sen takia kun meillä mies vaan sanoo että, jaahas akka, se ois niiku sit toiminnan aika ja nappaa tisseistä kiinni ja kuiskaa korvaan, kyllä teki perkeleen hyvää :laugh:. Teki tota myös meijän alkuaikoina ja yhä vaan jatkaa sitä, ollaan kohta 4v oltu yhessä ja kihloissa 3v 4kk :D. Tarraa palleista kiinni ja sanot että, mitkäs karvanopat ne täällä ilman naisen kosketusta killuu tai jotain sinne päin.

hmmh mun mies tekee just tollasia vastaavia juttuja. muutenki kaikkea "arvelluttavaa käytöstä" joka yleensä naurattaa. ei mitään varsinaista mielipidettä asiasta itsellä, kyllä mäki hölmöilen sitten takas :)

mutta ap jos toi saa sut jotenki kiusaantuneeks/ärsyttää niin kannattaa puhua sit miehelles asiasta. ymmärrän ettei kaikkiin uppoa tollanen "honk honk" läppä.

Yhteistyössä