Mitä mieltä naisesta joka ei halua lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen31v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen31v

Vieras
Eli en ole mikään erityinen uraihminen, teen ihan normaalia työtä, asun omistusasunnossa ja elän ihan normaalia elämää, en ole mikään alituiseen baareissa laukkaava bile-eläin. Olen aina tiennyt etten halua äidiksi, siihen ovat monet parisuhteistanikin kaatuneet. Miehet tuntuvat kuvittelevan voivansa käännyttää minut tai että alitajuisesti kaikki naiset haluavat omia lapsia. En ole koskaan erityisemmin pitänyt lapsista, yksi kummityttö minulla on jota tapaan harvakseltaan. Onko nainen, joka ei halua lapsia jotenkin kylmä tai omituinen?

Ei kylmä eikä muutenkaan omituinen! Kaikista miehistä ja naisista ei ole lapsia tekemään.

Totta on että tällaisen naisen tavatessaan, perhettä haluava mies haluaa siittää entistä innokkaammin sinut ja siten "käännyttää" sinua...

Ehkä olisi paras molempien kannalta että teet heti seurustelun alussa selväksi ettei tästä suhteesta tule vauvoja?! Jos lapsia ei haluta niin parastahan ne on jättää tekemättä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mies66:
Ei kylmä eikä muutenkaan omituinen! Kaikista miehistä ja naisista ei ole lapsia tekemään.

Totta on että tällaisen naisen tavatessaan, perhettä haluava mies haluaa siittää entistä innokkaammin sinut ja siten "käännyttää" sinua...

Ehkä olisi paras molempien kannalta että teet heti seurustelun alussa selväksi ettei tästä suhteesta tule vauvoja?! Jos lapsia ei haluta niin parastahan ne on jättää tekemättä!!

Kiitos hyvästä mielipiteestä :)

Taalla toinen vapaaehtoisesti lapseton. Teen toita lasten kanssa ja pidan lapsista, mutta itse en lapsia halua. Eika halua mieskaan, joten sen suhteen ei ole ongelmaa. Ikaa mulla "vasta" 27v ja paljon saa kuulla, etta "kylla sun mieli viela muuttuu". Tosin tuon lausahduksen hokeminen on vahentynyt vuosien vierimisen myota.

Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:
Tai pitaisiko sanoa pikemminkin etta teen toita lasten parissa... Kanssa kuulostaa silta etta ne lapsetkin ovat siella toissa.

Heh, hyvä korjaus. Oletpa mancunian onnekas kun olet moisen miehen löytänyt, kun vielä omalle kohdalle sattuisi :D

Lisään tähän vielä ajatuksen: Lapsettomana haluavana ja olevana miehenä ei ole mikään ongelma olla "sinkku"

Lapsettomana elävää naista pidetään joko mahona tai kylmänä lesbona! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Mies66:
Lisään tähän vielä ajatuksen: Lapsettomana haluavana ja olevana miehenä ei ole mikään ongelma olla "sinkku"

Lapsettomana elävää naista pidetään joko mahona tai kylmänä lesbona! :o

Niinpä. Tunnen monia nelikymppisiä miehiä, menestyviä, laajan ystäväpiirin omaavia ja lapsettomia sinkkuja, sinkkuna tuntuvat haluavan pysyäkin. Itse kyllä sen miehen ottaisin mielelläni, tuolla mainitsemallani miestyypillä vain ei ole sitoutuminen valitettavasti mielessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:
Taalla toinen vapaaehtoisesti lapseton. Teen toita lasten kanssa ja pidan lapsista, mutta itse en lapsia halua. Eika halua mieskaan, joten sen suhteen ei ole ongelmaa. Ikaa mulla "vasta" 27v ja paljon saa kuulla, etta "kylla sun mieli viela muuttuu". Tosin tuon lausahduksen hokeminen on vahentynyt vuosien vierimisen myota.

Itsellä myöskään ei ole lapsia, vaan perhepiirissä on ja SAAN olla painimattona "vintiöille" :) !

etsi sellainen mies joka ei halua lapsia, niitäkin on. mutta jos viisastut ja haluatkin lapsia, älä viisastu liian myöhään, vanhana ei jaksa niin hyvin hoivailla kuin nuorena.

Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:
etsi sellainen mies joka ei halua lapsia, niitäkin on. mutta jos viisastut ja haluatkin lapsia, älä viisastu liian myöhään, vanhana ei jaksa niin hyvin hoivailla kuin nuorena.

Olen jo viisastunut yliopistotutkinnon verran, se minulle riittäköön. En minäkään äitejä tyhmäksi nimittele vaikka ovat lapsia hankkineetkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:

Ai miten niin viisastut? Mitä tarkoitat tällä?

Mä en pidä naista, joka ei halua lapsia, mitenkään omituisena tai kylmänä. Ihmiset on erilaisia. Mulla on monta yli kolmekymppistä ystävää, jotka ovat päättäneet - syystä tai toisesta - jäädä lapsettomiksi. Ajattelin itsekin nuorempana, etten koskaan halua lapsia, enkä mielestäni ollut ollenkaan äitityyppiä. Kävi kuitenkin niin, että löysin oikeanlaisen miehen ja muhun iski vauvakuume kolmekymppisenä. Nyt meillä on ihana tyttövauva, joka kuitenkin jää ainokaiseksemme.
Mun mielestä ihmisen täytyy elää juuri sellaista elämää, kun itsestä oikealta ja hyvältä tuntuu, kuuluipa siihen elämään lapsia tai ei. Kaikkea hyvää ap:lle jatkossa!

minusta on outoa jos ihminen ei halua lapsia,silloin on jotenki estynyt tai jotain.
lesbot ja homothan ei halua ja niinhän se pitää ollakkin sillä luonto on järjestänyt asian viisaasti:)

Kaikki ei halua lapsia eikä tarvitsekaan haluta. Mutta se on outoa että joku sanoo lapsettomana vihaavansa lapsia ja haukkuu lapsiperheitä... mistäs foorumilta sai lukea ihan uskomattomia kommentteja lapsista ja heidän vanhemmistaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en pidä naista, joka ei halua lapsia, mitenkään omituisena tai kylmänä. Ihmiset on erilaisia. Mulla on monta yli kolmekymppistä ystävää, jotka ovat päättäneet - syystä tai toisesta - jäädä lapsettomiksi. Ajattelin itsekin nuorempana, etten koskaan halua lapsia, enkä mielestäni ollut ollenkaan äitityyppiä. Kävi kuitenkin niin, että löysin oikeanlaisen miehen ja muhun iski vauvakuume kolmekymppisenä. Nyt meillä on ihana tyttövauva, joka kuitenkin jää ainokaiseksemme.
Mun mielestä ihmisen täytyy elää juuri sellaista elämää, kun itsestä oikealta ja hyvältä tuntuu, kuuluipa siihen elämään lapsia tai ei. Kaikkea hyvää ap:lle jatkossa!

Kiitos vieras hyvästä kirjoituksesta ja onnea vauvasta :) Erityisesti tuo oli hyvin kirjoitettu kun sanoit että ihmisen täytyy elää itselleen oikeanlaista elämää. En usko että itselleni vauvakuumetta tulisi vaikka millaisen miehen kohtaisin, lapsettomuus valintana on sisälläni niin vahvana ja elämäntyylini on jo niin vakiintunutta että ei siihen lapsi mahtuisi mitenkään! Kaikkea hyvää myös sinulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
fiksu nainen.

Itse en omista lapsistani luopuisi, mutta minusta elämä ilman omia lapsia on silti ihan yhtä hyvä ratkaisu.

Kiitos ja samoin nimimerkille "mie" kans :) BTW, enpäs olisi uskonut että enemmistö kommenteista tällä palstalla on näinkin kannustavia! Vauva-/lapsipalsta kuitenkin kyseessä, käyn täällä välillä yövuorojen lomassa kurkkimassa kuten netin muillakin keskustelupalstoilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
minusta on outoa jos ihminen ei halua lapsia,silloin on jotenki estynyt tai jotain.
lesbot ja homothan ei halua ja niinhän se pitää ollakkin sillä luonto on järjestänyt asian viisaasti:)

Erikoinen kommentti! Tuntemani lesboparit juuri haluavatkin lapsia...

Alkuperäinen kirjoittaja sai:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

Erikoinen kommentti! Tuntemani lesboparit juuri haluavatkin lapsia...

kyllä niillä kannattis ennemminki olla tuntemusta miehiin:)
lapset kuuluu naiselle ja miehelle,muut ei voi lisääntyä,oletko koskaan tätä käsittäny

Yhteistyössä