mitä mieltä nimestä Jelena ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa on

Vieras
Miehellä on juuria venäjälle päin ( isoisoisä on sieltä ) ja nyt tyttärelle haluttaisiin tuo nimi.
Mutta mikä ihme toiseksi/ kolmanneksi nimeksi ? Joku "suomalainen" ois mietinnässä...

Olisiko Jelena Lumi Maria ihan hullu ?

Mun korvaan tuo nimiyhdistelmä ei soinnu. Itse ehkä laittaisin vain kaksi nimeä, kun etunimi on pitkä. Tai sitten kolmas nimi pitäis olla hieman pidempi, esim. Jelena Lumi Marianna.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun korvaan tuo nimiyhdistelmä ei soinnu. Itse ehkä laittaisin vain kaksi nimeä, kun etunimi on pitkä. Tai sitten kolmas nimi pitäis olla hieman pidempi, esim. Jelena Lumi Marianna.

Mun korvaan taas tuo kolmas nimi pitkänä ei soinnu mitenkään. Sukunimi on pitkähkö jo..

Tosiaan venäläisyys tulee mieleen tuosta nimestä, jos sitä haette. Mutta äh, ei enää noita suosikkinimiä Lumi, Maria, Iida, Aada, Ella, Olivia, Helmi jne.

Alkuperäinen kirjoittaja määääääää:
Tosiaan venäläisyys tulee mieleen tuosta nimestä, jos sitä haette. Mutta äh, ei enää noita suosikkinimiä Lumi, Maria, Iida, Aada, Ella, Olivia, Helmi jne.

maria on minun toinen nimeni, sen haluisin ujuttaa nimeen jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Jelena Lumi Maria kuulostaa kauniilta mun korvaan, vaikka Jelenasta tuleekin väkisin mieleen tiedätte kuka :ashamed: Itse nimi on nätti.

kuka siitä tulee mieleen ? En tiedä muita julkkiksia kuin tän bb - jelenan..

Jelena on mun mielestä liian venäläinen. Siis jos vanhemmat on ihan suomalaisia. Mutta te tietysti laitatte minkä tykkäätte. Kyllä mäkin laittaisin ton lyhyemmän kolmannen nimen mieluummin kuin pitkän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jelena Lumi Maria kuulostaa kauniilta mun korvaan, vaikka Jelenasta tuleekin väkisin mieleen tiedätte kuka :ashamed: Itse nimi on nätti.

kuka siitä tulee mieleen ? En tiedä muita julkkiksia kuin tän bb - jelenan..

No tämä palstailija kenen oikea nimi se on :snotty: Mutta siis nätti nimi, laittaisin sinuna jos sitä olet jo miettinyt.

Juu muuten ihan kiva nimi (tosin Elena toimis mun korvaan paremmin vielä ), mut mielleyhtymä on ilmeinen samaan ku ankallakin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Elena on minusta kaunis nimi, Jelenasta en tykkää yhtö paljon.

Mäkin tykkään enemmän Elenasta. Ja sekin on venäläinen nimi.

Elena on kaunis nimi. Mutta itse asiassa lähtöisin Italiasta ja Espanjasta. Varmaan kyllä myös Venäjällä käytössä niinkuin Suomessakin, mutta ei ole alunperin venäläinen nimi