Mitä mieltä nimestä Jinna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ei toi kyllä mullakaan kolahda. Paikallislehdestä sen keksin vaan.

Se on se Lilia mikä aina vaan pyörii päässä enkä pääse siitä vaikka miten tuijottaisin noita kaikkia mahdollisia nimilistoja. :)

Ai niin ja pyysin tänään meidän alle 3v tyttöä sanomaan ääneen muutaman kerran Lilia ja sydän ihan suli, kun kuulin sen tytön suusta. Kuullosti niin ihanalta kuulla se jonkun muun sanomana. Oli siis juuri niin ihanan kuuloinen kuin mitä se omiin korviinikin kuullostaa. Ja tyttö sanoi sen ninmenomaan Lilia eikä Lilja.

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Joo ei toi kyllä mullakaan kolahda. Paikallislehdestä sen keksin vaan.

Se on se Lilia mikä aina vaan pyörii päässä enkä pääse siitä vaikka miten tuijottaisin noita kaikkia mahdollisia nimilistoja. :)

Lilia on hyvä, jos ei välttämättä tartte alkaa J:llä

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukaan ei tainnu vielä Helmiinaa ehdottaa? Minusta yksi maailman kauneimmista nimistä! On se Liliakin kaunis :)

Sopisko se Joonaksen ja Juulian siskolle? Itse olen miettinyt jossain välissä Eveliinaa....

Kyllä minun mielestä; Joonas, Juulia ja Helmiina... Ihan hyvin :) Meillä kuopuksen toisena nimenä Helmiina <3

Mun on pakko sanoa, että Jinna on kammottava nimi :ashamed:
Helmiina on kaunis, ja sopii vallan hyvin Joonaksen ja Juulian siskolle. Lilia on ihana, kuten olen pariin kertaan jo sanonut :D. Eikä Eveliinassakaan mitään vikaa ole, kiva nimi sekin.

Yhteistyössä