Mitä mieltä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Tuttavani antoivat lapselleen nimeksi Melanie, mitä mieltä olette nimestä? Itse tykästyin ja mitä enemmän toistelen nimeä, sitä enemmän pidän siitä. Harmi vaan, kun en itse kehtaa nimeä antaa pian syntyvälle tyttärelleni samaa. :D

Muuten ok nimi,mutta suomalaiseen suuhun taipuu vähän huonosti,mutta jos itse tykkää,ni mikäs siinä.Mikset kehtaa antaa samaa nimeä omalle tytölle,jos kerran tykkäät ?
Muuta sitten nimeä hieman toiseen muotoon.

Mä tunsin ennen yhden samasta työpaikasta olevan naissen kenen lapsen nimi oli myös Melanie. Hänen miehensä oli halunnut antaa tytölle ehdottomasti sen nimen koska ensimmäinen pitenmpiaikainen seurustelusuhde oli ollut melanie nimisen tytön kanssa. HUH :)
Ihan kiva se on ei siin mitää, mut en itse kuitenkaan antaisi.

[QUOTE="aapee";23697230]Pyöritään samoissa kaveriporukoissa, joten aika matkimista. Ehkä voisi tosiaan miettiä toiseen muotoon muuttamista. :)[/QUOTE]
Käviskö vaikka Minnea, Melissa tai Melina,Mette :)

[QUOTE="Heh";23697458]Tiedäthän että melena tarkoittaa veriripulia...[/QUOTE]

Kysyin mielipidettä nimestä Melanie, kertoisitko, miten saat väännettyä siitä Melenan?

[QUOTE="Heh";23697458]Tiedäthän että melena tarkoittaa veriripulia...[/QUOTE]

ja sä oot oppinut yhden lääketieteellisen termin, ja nyt sun pitää sitä toistaa joka käänteessä :DDDDD
Perehdypäs muutamaan muuhunkin suomalaiseen nimeen, mitäs ne saattaakaan jollain maailman kielistä tarkoittaa. Eikä ihan niin kuolleillakaan kielillä..

[QUOTE="aapee";23697486]Kysyin mielipidettä nimestä Melanie, kertoisitko, miten saat väännettyä siitä Melenan?[/QUOTE]

Lähinnä tuohon Melina-nimeen liittyen kommentoin...

[QUOTE="hehheh";23697963]ja sä oot oppinut yhden lääketieteellisen termin, ja nyt sun pitää sitä toistaa joka käänteessä :DDDDD
Perehdypäs muutamaan muuhunkin suomalaiseen nimeen, mitäs ne saattaakaan jollain maailman kielistä tarkoittaa. Eikä ihan niin kuolleillakaan kielillä..[/QUOTE]

Missä ihmeen joka käänteessä? Olen sairaanhoitaja ja kyllä tuo Melina nimi kuulostaa hoitotyötä tekevän korvissa aika erikoiselta...