mitä mieltä nimistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janina j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

janina j

Jäsen
08.02.2010
82
0
6
mico-matias aulis sebastian???
alica yamina aulikki???

tulevalle vauvalla mallailen nimeä jos nyt ois tärpännyt?!?

iso sisko on jessica yasmin kyllikki ja iso veli nico-petteri yrjö daniel!!!

ekat nimet on vaan kauniit ja sit on suvusta yhdet nimet ja sit vielä tuollaiset kansain väliset!!!

Alkuperäinen kirjoittaja janina j:
vai oisko sittenkin parempi pojan nimi mico-mathias?!?

onneksi on monta kuu kautta aikaa miettiä nimi valintaa!!!

Opettele nyt ainakin ensin yhdyssanat, ennenkuin tuut tänne kirjotteleen. Säälin lastas, jos annat sille tollasen nimen, oikeasti.

itse en pidä siitä kun pitää antaa yhdelle lapselle niin monta nimeä.eikä noi yhdistelmätkään ollu mitään kauheen hienoja. aattelin eka kans että ootko tosissas.
turha kysellä millään keskustelupalstalla keltään mitään kun itse sen nimen kuitenkin päättää. tulee vaan paha mieli.

viilailkaa kaikki niin paljon kun jaksatte mutta se jos mikä on ärsyttävää...ja jos saa viilailla niin yhtälailla kaikilla on oikeus kirjottaa kuule ihan niin "väärin" kun haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuijaa:
vai oisko sittenkin parempi pojan nimi mico-mathias?!?

onneksi on monta kuu kautta aikaa miettiä nimi valintaa!!!

Opettele nyt ainakin ensin yhdyssanat, ennenkuin tuut tänne kirjotteleen. Säälin lastas, jos annat sille tollasen nimen, oikeasti.

Mitä jos sinä opettelisit ensi töiksesi äidinkieltäsi sen verran, että tietäisit milloin käytämme pilkkua ja milloin käytämme pistettä. Tämähän on selvästi provokaatio, mutta toisaalta ironian kohde ei yleensä tunnista tulleensa naurunalaiseksi. Minä taas säälin kovasti niiden vanhempien lapsia jotka kasvavat tuollaisten vaikuttimien alaisuudessa.

mico-matias aulis sebastian???
alica yamina aulikki???

tulevalle vauvalla mallailen nimeä jos nyt ois tärpännyt?!?

iso sisko on jessica yasmin kyllikki ja iso veli nico-petteri yrjö daniel!!!

ekat nimet on vaan kauniit ja sit on suvusta yhdet nimet ja sit vielä tuollaiset kansain väliset!!!

Siis todella upeet nimet aivan mahtavat!!!!
Voi kun mä kin osaisin keksii tälle tulokkaalle jotain noin hienoo. mut oisko se sit vähä epäreiluu noita vanhenpii kohtaan ku niitten on Pekka ja Liisi ni jos ne sit tulis kateelliseks vauvalle tai jotai? :/