mitä mieltä nimistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Odessa - vähän slaavilainen? mutta kaunis. Ajaton. Sopii sekä lapselle että aikuiselle naiselle. Tulee mieleen kaunis ihminen.

Olivia - paras ehdottomasti ;) Olen itse Olivia. Aina pitänyt nimestäni!

Oliver - ei ihan tavallinen mutta silti ihan suomalainen. Tulee mieleen hurmuri!

Daniel - vähän ehkä kulutettu?

onhan ne ihan kivoja nimiä mutten omalle antaisi.Oliver on noista nyt se nätein nimi jos olis ihan pakko antaa nimeks.

Mä bongasin kastetuista nimen Hemi,ei oikeen napannu sekään tuli mieleen koiran nimi.Mitä te muut ootte mieltä Hemi nimestä?

Mä pidän noista kaikista. :) Olivia ja Odessa tasoissa. Oliverista pidän vähän enemmän kuin Danielista. Daniel vähän "loppuun käytetty nimi".
Olivia Odessa sopisi myös koko nimeksi mutta Oliver Daniel taas ei rimmaa yhtään.

Daniel ja Olivia ovat niiiiin kuluneita, todella paljon ollut viimeisten vuosien aikana sen nimisiä ihan tutuilla, kerhoissa, päiväkodeissa. Ihmettelen etteivät keiku annetuimpien nimien joukossa jo tuossa 2009 listassa. Olivereita on myös monta esim meidän tuttavapiirissä. Odessa, ihan nätti, vähän muotinimen oloinen sekin...

Minä päätin kun olin vielä ala-asteella, että jos joskus saan tytön siitä tulee Olivia Aleksandra. Nimi oli edelleen mielessä kun odotin esikoista (siis melkein kaksikymmenta vuotta myöhemmin), mutta ei annettu, kun tuntui että Olivia nimisiä tuli joka paikassa vastaan ja kaveri antoi omalle tytölleen nimeksi Aleksandra. Oliver ja Daniel taitavat myös olla nykyään tosi yleisiä. Mutta kauniita nimiä nuo on kyllä kaikki.

Yhteistyössä