Mitä mieltä olet 90-luvun vauvan- ja lastenvaatteista??????? Millä vuosikymmenellä oli rumimmat lastenvaatekuosit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Musta suurin osa karseita.

Nykyinen tarjonta liikkeissä on ihan jees. 70-luvun vaatteet jotkut näyttää kuvissa makeilta.

Mitä mieltä te olette? Millä vuosikymmenellä oli kauheimpia lastenvaatteita?

90-luvun lastenvaatteita on vielä paljon myynnissä kirppareilla.

Ne on totaalisen kamalia. Ihan hirveitä. Valokuvistaki olen katsonut, että onneks MUN lapset ei eläny 90-luvulla.

Myös 90-luvun lastentarvikkeet oli kamalannäköisiä.

toi ysäri on niin lähellä että ne on äklöimmät, sellasia ihme muotoisia esim. kokopukuja, järkky leveitä ja hempeitä kukkakuvioita...kivaa, kun miehen sisko antoi ison säkin just tuollasta ysärikamaa enkä raskinu sanoa, että kamalia on, en taatusti tule meidän lapsella käyttämään..

Mun mielestä just ne 70-luvun vaatteet on ja sit uusretro on kamalinta. Yök, yök, yök.

Mä oon syntynyt -67, käyttänyt lapsuudessani niitä kammotuksia, enkä voi sietää niitä enään!

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mun mielestä just ne 70-luvun vaatteet on ja sit uusretro on kamalinta. Yök, yök, yök.

Mä oon syntynyt -67, käyttänyt lapsuudessani niitä kammotuksia, enkä voi sietää niitä enään!

Minä olen ihan samaa mieltä. Muutaman vuotta nuorempi, mutta ei kyllä iske yhtään frotee eikä se värimaailma. Ne vaatteet oli kamalia silloin lapsena, ja ihan yhtä kamalia ovat edelleen. Ysäristä en oikeasti edes tiedä millaisia vaatteita silloin oli lapsilla.

:D Niin nyt ne 90-lvun vaatteet ja tavarat on ihaaan kamalia, mutta kymmenen vuoden päästä niitä hamstrataan silmät kiiluen, kun ovat taas muodissa ja aivan ihania. :D Kumma juttu, mutta näin se aina väistämättä menee. :)

Mun poika on 90-luvun alun lapsi. Silloin oli muodissa vaaleanvioletti, mintunvihreä ja vaalean keltainen, sekä neonvärit. Erittäin suosittuja oli sellaiset kokopuvut jotka napitettiin selästä kiinni. Ja yhteen aikaan oli "merimiesasut" muodissa. Kuvioista en muista kuin raidat, ruudut, neliöt ja kolmiot.

No tässä on ysäriä...kyllä mä niistä oikeastaan tykkäsin mut ne oli kuitenkin leveitä ja jättikokoisia....se on ehkä ainut huono puoli niissä vaatteissa..
yhdess-1.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
90-luvun lastenvaatteita on vielä paljon myynnissä kirppareilla.

Ne on totaalisen kamalia. Ihan hirveitä. Valokuvistaki olen katsonut, että onneks MUN lapset ei eläny 90-luvulla.

Myös 90-luvun lastentarvikkeet oli kamalannäköisiä.

No joo, mut jos sul ois ollu pieniä lapsia 90-luvulla tuskin oisit aatellut noin. Silloinhan ne oli muotia ja hienoja vaik mitä. Nythän ne jälkeepäin katottuna on hirveitä. Voihan nääki, mitä nyt on, olla 10-20vuoden päästä jotaa ihan hirveetä ja moni aattelee et onneks MUN lapset ei elänny silloin :)

No mä oon syntyny 87 ja käyttäny aika paljo niitä 90-luvun vaatteita lapsena, mitkä nyt näyttää mun silmiin kamalilta :P Itse tykkään uusretrosta ja niitä mun pojalla pelkästään onkin :D

Kasarit, ehdottomasti. Ostin pojan vauva-aikaan paketillisen vaatteita yhdeltä huutismyyjältä ja siellä oli seassa niin kamalia ulkoilupukuja ja collegehaalareita että ei ollut tosikaan. Ihan kamalia!

Yhteistyössä