Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja tylsimys:
Ja ipana karjui ja Lempeys tuli vastaan ja SÄÄLI ja minua tympäsi, koska tilanne oli rasittava mulle? Miksi hän ei auttanut, vaan vain tuijotti se ällöilme naamallaan?
Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt sua auttaa? Hänellä oli omat lapset mukana, sinulla omat. Mitä olisit oikeasti sanonut, jos hän olisi alkanut auttamaan: olisitkohan kokenut sen tyyliin "v*ttu mikä tuo ämmä kuvittelee olevansa, huolehtikoon vaan omista muksuistaan, mä hoidan omani kuten parhaaksi näen"? Jos et voi sietää häntä, niin ehkä hän tietää sen...
Jos katsoo lempeästi, siitä suututaan. Jos ei ole näkevinäänkään, siitä suututaan. Jos katsoo vihaisesti, siitä suututaan...Jos auttaa, siitä suututaan & se koetaan toisten asioihin sekaantumisena, ja jos ei auta niin silloinkin suututaan.
Onko hän tehnyt sinulle jotain, vai perustuuko vihasi häntä kohtaan vain siihen että hän on lempeä lapsilleen ja tuntuu jaksavan heidän kanssaan, vai mistä se inho kumpuaa? :|
Ei, ymmärsit väärin koska itsekin "oikasin".
Äiti Lempeän ilme kertoi, että hän sääli minua, koska lapseni kiukutteli isoon ääneen JA / TAI koska hänen mielestään lapsellani on huono äiti / huonot olot.
Oletko koskaan törmännyt tilanteeseen, jossa äiti tai isi kantaa tai vetää perässään parkuvaa lasta? Esim. kun lapsi ei halua lähteä leikkipuistosta? Tai kun lapsi ei suostu lähtemään päiväkodista? Ja protestoi huutamalla ja aikuinen sitten lopulta vie väkisin / kantaa tai jos on tilanne ettei pysty kantamaan, "raahaa" sen lapsen ulos paikalta?
Mitä olet ajatellut näistä ihmisistä?
Miten reagoit? Kohtaat tuon vanhemman vaikkapa leikkipuiston porilla tai päiväkodin ovella, tulette toisianne vastaan?
Katsotko säälien, alentuvasti? JOka kertoo, että voi lapsiparkaa, kamalia aikuisia, onneksi minä olen paljon parempi ja toimin lapseni kanssa aina oikein eikä meillä siis koskaan ole tuollaisia tilanteita koska ennkoin ja rakasta lastan ja osoitan sen ja kohtelen hyvin, mitä tuo aikuinen ei tee...
Ja kun seuraavan kerran näet tuon aikuisen lapsineen, katsot vain kaukaa alentuvasti, säälien, vältät menemästä samoihin keinuihin ja kerrot lapsille että kulta nyt ei mennä kulta keinumaan, äiti rakastaa sinua kulta mutta kulta nyt ei mennä keinumaan, ja olet yltiökorostuneen lempeä lapsillesi.
Vai luotko ymmärtävän hymyn? Joka kertoo, Että ei hätää, näitä tilanteita sattuu ja tapahtuu kaikille? Ja kun seuraavan kerran kohtaat, saat vaikka sanoa, että teillä taisi viimeksi olla vähän kiperä tilanne, tai: onneksi muillakin lapset kiukuttelee ja uhmaa. tms.
Tätä tarkoitin.