Mitä mieltä olette jos toinen on melkein aina ryyppyreissun jälkeen.............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thinking heart
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Thinking heart

Vieras
Mitä mieltä olette jos toinen on aina ryyppyreissun jälkeen yötä pois kotoa?

Hän ei ikinä halu/pyydä mua mukaan juhlimaan koska hänen mielestää hän tarvii omaa aikaa.
Yhdessä jos mennää ulos ni me tullaan kotii jo 2 tunnin jäkeen ku hänelle iskee paha olo.Ilman mua hän istuu vähintään pilkuun saakka ja melkein aina jää yöksi jonnekkin muualle ku kotiin.
Ymmärrän sen että hän on kotoisin 100km nykyisestä kodistaa missä hän käy bilettämässä et ei sieltä kännissä tulla yöllä kotiin mut, mikä siinä voi olla että mulla ei ole edes joskus lupaa tulla hänen mukaan?Hän on kyllä nainen mutta, käyttäytyy kun mies tolla saralla ja yrittää tehdä musta ämmää.Puhuminen on kun seinälle puhumista ja aina sama tulos.Pistää miettimää kaikenlaista ja luottamus on lähellä nollaa.Mä taidan olla vanhanaikainen (37v) mutta, mun periaate on että tullaan baarista yöks kotiin ja jos mennään kauemmaks niin otetaan toinen mukaan tai edes pyydetään.

Mä en tiedä mitä miettisin ja tää on ainut asia mikä mua painaa ja taitaa olla se viimeinen asia.
Oliskohan jollain samanlaisia kokemuksia?Ei taida:)Jotain analyysia olis kiva saada koska halun jatkaa elämää ilman harmaita hiuksia.

Minä en suostuisi tuollaiseen. En ole omasta mielestäni mustasukkaista sorttia, mutta jos oma mieheni käyttäytyisi tuolla tavalla, että ei huoli minua mukaan juhlimaan ja kun juhlii yksin, niin ei tule takaisin kotiin. Ihan toinen juttu on sitten se, että jos vakiintuneessa suhteessa elävä tod.näk. yli 30-v ihminen haluaa viettää pääsääntöisesti aina viikonloput baarissa, niin enpä huolisi sellaistakaan kumppania.

Eikös tuo nyt ole aika selvä kuvio eli käy panemassa jotain vanhaa exää tai panokaveria tai muuten vaan nusasee miloin mitäkin kotipitäjänsä puolituttua. Minä olisin katsonut tuota touhua tasan yhden kerran, keskustellut sen jälkeen ja jos ei homma muutu tai edelleen vieras muna kiinnostaa niin potkua vaan perseeseen. Naisia on maailma puolillaan hei, ei kannata roikkua huorassa kun kunnollisiakin on olemassa!

Mun eksä joka on kylläki mies, oli just tollanen. Halus olla ja mennä rauhassa kavereidensa kassa, ja mua ei huolittu mukaan. Siihen se suhde kaatuikin. Onneks. En kaipaa elämääni mitään epäluotettavaa juoppoa. Joka muuten löysi uuden panon heti kun minä olin pois kuvioista. Mistä tuota tietää vaikka ois pelaillu selkänikin takana jonkun kanssa.

Minusta tässä on oleellista se, että hän bilettää niin kaukana, eikä siinä lähipubissa. Jos on 100 kilometrin päässä baarikierroksella, ei sieltä kovin helppo ole tulla yöllä pois. Tai ainakaan kovin edullista ja jos on vaihtoehto jäädä kaverille yöksi. Lupaa maksaa ensi kerralla taksi kotiin...

Miksi hän sitten ei ota sinua mukaan? a) olet tylsää seuraa b) hän haluaa joskus tavata kavereitaan ilman puolisoita, ihan naisten kesken rupatella oikein naamatusten.

Kyllä minäkin käyn siskoni luona 130 km päässä tai kaverini luona keski-suomessa bilettämässä välillä, tarviihan niitä kavereitakin nähdä ihan naisten kesken ja vetää kunnon lätyt. Aina ei lähdetä edes liikenteeseen vaan syödään ja juodaan hyvin ja juttua riittää aamutunneille.

Jos ukkoni sitä ei hyväksyisi, niin se on voi voi. Mies saa myös mennä silloin kun huvittaa, ei toista voi kahlita. Jos se on mennäkseen muualle, se menee. Luottamus ei ole mennyt ainakaan vielä 25 vuoden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Thinking heart:
Mitä mieltä olette jos toinen on aina ryyppyreissun jälkeen yötä pois kotoa?

Oleellistapa tässä on, kuinka usein? Jos käy muutaman kerran vuodessa sadan kilsan päässä bilettämässä eikä tule yöksi kotiin, no hätä. Jos käy joka toinen viikonloppu bilettämässä eikä tule kotiin yöksi, hätä on.

Olin eilen tyttökavereiden kanssa yhden luona heistä 80 kilsan päässä "pilettämässä" ja jäin yöksi sinne, koska piletyksemme loppui vasta neljältä enkä enää jaksanut pimeällä ajaa kotiin. Näin tapahtuu 3-4 kertaa vuodessa. Samoin miehelläni. Voisimme tietenkin hakea toinen toisemme, muttemme viitsi toista vaivata muutaman tunnin takia.

Kannattaisikohan AP:n tyttöystävän vakavasti harkita muuttoa takaisin sinne 100 km:n päähän kotikonnuille, jos siellä pitää koko ajan käydä bilettämässä harva se viikonloppu tai sitten vaihtoehtoisesti etsiä ystäviä nykyiseltä asuinpaikkakunnalta?

Alkuperäinen kirjoittaja lkuy:
Kannattaisikohan AP:n tyttöystävän vakavasti harkita muuttoa takaisin sinne 100 km:n päähän kotikonnuille, jos siellä pitää koko ajan käydä bilettämässä harva se viikonloppu tai sitten vaihtoehtoisesti etsiä ystäviä nykyiseltä asuinpaikkakunnalta?

Mistä vetäsit tuon "harva se viikonloppu"?

Itseänikin kiinnostaa miten usein tätä tapahtuu, se on oleellista kuten joku jo kirjoitti.

Minä olen tuo hirviö joka bilettää yksin 100km päässä. Käyn ko.kaupungissa n. kerran-pari kuussa,muutaman pvän kerrallaan, joskus bilettämässä. (viimeksi vappuna). Olen yötä alzhaimerin tautia sairastavan, lähes 90v mummoni luona, jolle käyn samalla kaupassa ,autan pesuissa ym.

"Hän on kyllä nainen mutta, käyttäytyy kun mies tolla saralla ja yrittää tehdä musta ämmää."

Mitä tarkoitat, että yrittää tehdä sinusta ämmää? Onko ämmä, nainen kenen mies hyppää baarissa, eikä tule yöksi kotiin?
Hän käyttäytyy kuin mies tolla saralla... jaa.. eiköhän näitä tapauksia ole miehiä ja naisia molempia. No mutta jos olen väärässä ja tämä on miehen käytöstä, niin tulipa tasa-arvoa siihenkin..

Ollaa oltu kohta vuos yhessä ja oikeestaan asuttukkin koko aika yhessä...Yhden kerran tän vuoden aikana sain tulla mukaa mutta, myöhemmin hakemaan autolla.Sama asia koskee jos hänen kaveri tulee tänne bilettää (1krt)niin ei mulla ole asiaa sillonkaan mukaan vaikka, sillä ei nyt ole väliä kuhan yöks tulee kotiin.Minä itse nään kaverita harvoin mutta, sillonkkin jos nään ja lähen bilettää ni mä en koskaa kieltäis omaa kultaa tulemaan mukaan koska, mä en näkis sitä riesana tai esteenä mun iltani hyvinvointiin....

Mä en oikein jaksa uskoa että hän siellä paneskelee kenenkään kanssa mutta, jos tälle ei voi tehä mitään niin varmaan alan sitäkin miettimää tosin en kyl lähe hantä vahtaamaan.Jos luottamus loppuu niin loppuu suhdekkin ja sitä ei kyttäämällä tai kieltämällä saa kasaan.

"Mitä tarkoitat, että yrittää tehdä sinusta ämmää? "
Se jos kysytään toiselta että onko ok jos lähen jonnekkin siis mihin tahansa ja jos toinen sanoon et en nyt haluis että lähdet niin kumminkin tulee vastaus että no "mä lähen nyt kumminkin"Äijät tekee tota ku lähtee baariin esim. pe ja tulee su aamuna himaan.

Tätä on nyt vaikea selvitellä tätä kautta ehkä meidän on parempi istua alas ja puhua tää asia pois päiväjärjestyksestä vaikka, luulen että mikään ei tule tätä muuttamaan.

Ethän nyt toki änkeäisi mukaan naisten iltaan???? Siinä sinulle vasta ämmää.

Kyllä ilta olisi pilalla jos jonkun ukko tunkisi mukaan, ilta loppuisi lyhyeen. Kyllä niitä omiakin kavereita pitää olla ja saa olla, etenkin kun asutte yhdessä, näette varmaan aika paljon ja joka päivä. Ei koko aikaa tarvi yhdessä nyhjätä.

Eikö itselläsi todella ole yhtään ystävää, jonka kanssa vietät äijien saunailtaa/kalareissuja niin maan perusteellisesti silloin tällöin?? Jolloin vedetään pää täyteen ja puhutaan nämäkin asiat halki ja poikki. Ei tarttisi sinunkaan surffailla ellien palstoilla.

Niin siinähän se onkin että jos halun mukaan niin mun pitäisi todella ängetä!Luonostaa ei tule kysymystä että tulisko mukaan vaan se että ei voi tulla koska siellä ei ole muittenkaa kundikaverita mukana.Tosin hän näytti mulle kuvia ottamastaa illasta missä istu penkillä 20 jätkää ja kukaan niistä ei muka ollu kenenkään kundikaveri....Vittu sanon mä ja kuka mä olen?? Olenko mä se kuka pitää kotia pystyssä ku toinen vetää perseet olalle ja nukkuu öitä veke kotoa...

Ystäviä mulla on monta mutta, mä en enään jaksa juosta baareissa alvariinsa ja sitä se nykyään on jos kavereita haluaa nähdä.Vietän aikani musiikin parissa mielummin ku baarissa.http://www.youtube.com/watch?v=FVoienjyhLI

Toinen ihminen pitää ottaa huomioon jos haluaa että itsekkin tulee huomioitua.Mä en pode yksinäisyyttä ja syy ei ole se että jäisin yksin.Mä en halu ainakaan ite tehdä toista tahalleen mustasukkaiseksi...

Just. Eli kuinka usein naisesi siellä baarissa käykään? Kerran viikossa, kuukaudessa, vuodessa? Etkö saa KOSKAAN lähteä mukaan?

Jutelkaa asia kuntoon. Ei se täällä parane. Tyttöjen illat on usein semmosia, ettei sinne haluta kundeja mukaan. Pariskuntaillat on sitten erikseen. Mutta jos asetelma on IHAN AINA semmonen, ettei mies kelpaa mihinkään mukaan niin sittenpä kuvio on kerrassaan outo.

Heh, he mä en ikinä hakkais naistani en ikinä.Rakastan häntä todella sydänjuuriani myöten.Ehkä mun pitäis sit alkaa kanssa ramppaa baareissa pyytämättä häntä ikinä mukaan ja olla yötä veke himasta niin varmaan alkais tajumaan et miltä se tuntuis.Yleensä kaikki oppii kantapään kautta.Hän ei sano mulle että "rakastan sua" koska hän haluaa näyttää sen mulle niin mietin vaan että miten mä nään sen??

Yleensä 1-2 krt kuukaudessa yöpyy jossain muualla.Mut se on vuoden aikana jo monta kertaa ja mä en tunne hänen kaveritaa ja en tiedä mitää mistää.Mä en ole yleensä mustis mut tää tekee musta sellaisen.Hän on varmaan ensinmäinen nainen josta välitän tosissaa ja antaisin vaikka henkeni hänen puolestaa.Siksi tuntuu pahalta että mä en kuulu hänen elämään ja hän lekkii mun tunteilla...

Miettikää ite jos teidän oma "muru" hyppii 12-20 krt vuodessa ryppäämässä/yökylässä 100km päästä kotoaan pyytämättä teitä ikinä mukaan niin eikö alkais kellot soimaa??

Onneks teistä aika monetkin on mun puolella niin tiedän että mä en ole ainut ketä näin ajattelee:)

Hei! Älkää mainitko hakkaamista tai väkivaltaa missää nimessä koska, se on todella raukkamaista millä ei selvitellä yhtään mitää

Alkuperäinen kirjoittaja sdfdsfsdfdsfds:
Eikös tuo nyt ole aika selvä kuvio eli käy panemassa jotain vanhaa exää tai panokaveria tai muuten vaan nusasee miloin mitäkin kotipitäjänsä puolituttua. Minä olisin katsonut tuota touhua tasan yhden kerran, keskustellut sen jälkeen ja jos ei homma muutu tai edelleen vieras muna kiinnostaa niin potkua vaan perseeseen. Naisia on maailma puolillaan hei, ei kannata roikkua huorassa kun kunnollisiakin on olemassa!

Huorittelu ei kuulu kuvaan ja mun mielestä turha alkaa haukkumaan mun naista! Mä kysyin vaan neuvoa mikä vois olla homman nimi ja mitä mun pitäis tehdä kun keskustelukaan ei auta......
Ei ihmisiä potkita perseelle ennen kun on siitä varma.Voi muakin potkia perseelle jos yöpyminen kotona on niin rankkaa.Mä väkisin kenenkää kanssa ole.

Olen sinun kanssasi aivan samaa mieltä ap, ei ole mukavaa käytöstä tuollainen. Itsekään en tykkäisi ja tulisi olo etten ole niin tärkeä toiselle kun haluaa mennä viilettää yksinään pitkin maita ja mantuja. Itseasiassa oma suhteeni on vähän saman suuntainen mutta biletys tapahtuu paikallisessa baarissa ja mun mies viihtyy siellä ikävä kyllä luvattoman paljon. Monen monta riitaa on riidelty mutta ei se vaan muuta mitään. Emme asu yhdessä (vaikka seurusteltu yli kolme vuotta) ja menee sitten riidan/baarireissun jälkeen kotiinsa. Mene ja tiedä mitä yön pimeinä tunteina sitten tapahtuu, en jaksa uskoa enää oikein sitäkään että on ihan viatonta aina kun tiedän mitä naisia siellä on liikkeellä.

Joten olen luovuttamassa, koska olemme niin erilaisia. Hän haluaa mennä kuin teini (olemme yli kolmekymppisiä) ja minä haluaisin viettää aikaa muuallakin kuin baarissa pe.seet olalla. Se aika on jo ohi mulla, en näe siinä enää mitään hienoa että istutaan viikonloppu räkä poskella örisemässä ja viikollakin on pakko käydä vähintään muutamalla per päivä. Koita nyt vielä keskustella naisesi kanssa ja jos sekään ei auta, mieti onko viisaasta jatkaa noinkaan. Jos ei toinen ole valmis muuttamaan tapojaan suhteen hyväksi, sitten ne muut asiat ovat tärkeämpiä ja biletys vie voiton. Saman olen itsekin huomannut että se baari voittaa sodassa kuin sodassa, ei ole paljon painoarvoa mulla siinä kohtaa kun menojalkaa vipattaa ja baariin on päästävä...

Yhteistyössä