Mitä mieltä olette kiroilusta vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Kiroillaanko teillä ja kuinka paljon?

Yksi tuttava puhuu aina pojalleen (8kk ) tyyliin: "Saatanan urpo, mitäs vittuä sä tiedät?" "Tulepas tänne pikku paskapää".

Musta ihan kauheaa :o :'(

(Tuli vaan mieleen tosta toisesta samantapaisesta ketjusta... )

mulla on muutamakin poika, nuorin alle puolivuotias, enkä mä niitä ole koskaan tollasilla "hellyyttelynimillä" kutsunut. Mä varmaankin puhuisin tosta tuttavani kanssa.

:o Joku vois sanoa että nehän on vaan sanoja, mutta toi on niiiin turhaa ja vähäjärkisen kuuloista... Sitten ne samat muksut alle kouluikäsenä huutelee samaa pihalla, meijän pihalla sama juttu... Oksettavan ja säälittävän kuuloista...

Tiedän myös yhden vittua viljelevän äidin, eikä liene mikään ihme että lapsensa kiroilevat siinä missä äitikin ja huutavat vähintään yhtä kovaa vastaan..
Mut joo, meillä ei lapselle kohdisteta kirosanoja, mut niin hyvä en ole ettenkö olis koskaan päästänyt kirosanaa suustani lapsen kuullen, paitsi vittua en koskaan, se on mauton ja ärsyttävä sana.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
anteeksi, siis oikeasti puhuu vauvalle noin? :o

Mitä se kuvittelee sillä saavuttavansa, ja miksi siis toimii näin? Jos saa kysyä ja vastauksen tiedät?

No en oo kysynyt, mutta kai se sen mielestä on jotenkin vitsikästä tai hassua ? :o

Ja kyllä, oikeasti puhuu noin ja minä siinä samalla melkein peittelen tyttöni (5,5kk ) korvia vaikkei vielä ymmärräkään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja No:
mulla on muutamakin poika, nuorin alle puolivuotias, enkä mä niitä ole koskaan tollasilla "hellyyttelynimillä" kutsunut. Mä varmaankin puhuisin tosta tuttavani kanssa.

Ei oo mulle niin tuttu että "uskaltaisin" aiheesta keskustelua avata... :/

Mä en itse EN KOSKAAN ole kohdistanut kirosanoja tytölleni ja niin yritän toimia tästä eteenpäinkin. Kirosanoja tulee kyllä muuten aina silloin tällöin :ashamed:

Yhteistyössä