Mitä mieltä olette miehestä jolla on useita pelikoneita?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
On pleikkari 1,2 ja 3. Sitten xbox ja pari muuta konetta. Säästää rahaa, että saa ostettua wiin. Pelejä noihin koneisiin on paljon.

Tällääseen mieheen mun kaveri tutustui. Ei oikeen mun kaveria napannut sekään, että mies sitten vielä selitti kauhiasti noista pelikoneista ja peleistä.

Kun kaveri kertoi tuon pelikoneitten määrän, niin mun reaktio oli :o :o Ei kyllä mun mielestä aivan normaalia toimintaa tuolta mieheltä.

Jos kaveri ois muuten ihan ok ja omais muutakin elämää noiden pelien lisäksi, niin en kyllä ajattelis yhtään mitään. Meilläkin noita koneita on, mutta harvemmin niillä kyllä pelaillaan.

MUOKS. Meillä on itseasiassa juuri samat mitkä sohvaperunallakin ^^ ja mäkin tahdon Wiin!! :D

entäs naisesta..?? :ashamed: mulal on pleikka 2 nintendo ds ja sit haluisin nintendi wiin mut katotaan joskus sitte :saint: :D mun mies ei pelaa koskaan ja mulla on välillä kausia et pelaan ja sitte välillä ei ollenkaa..

että miehellä on noin monta konetta, mutta ei silti yhtään Segan laitetta. Olohuoneesta löytyvä retrohenkinen Master System, MegaDrive tai vaikka edes Dreamcast on merkki hyvästä, perinteisiä arvoja kunnioittavasta miehestä, joka ei pyöri trendien mukana kuin tuuliviiri.

Meillä on yhteisenä noi kaikki, tosin Wiihin ei kosketa. Yhdessä pelataan paljonkin, ollaan kolmekymppisiä. Varmaan nyt ollaan ihan hirveän idiootteja ja lapsellisia.

Että se harrastaa pelikoneita ja pelaamista?

Ei minusta mitenkään kummallista. Yhtä lailla joilla on tallissa pari jenkkirautaa ja toisella viisi moottoripyörää.....harrastuksia on erilaisia.

Omallakin miehelläni on pelikoneita niin ettei yhden käden sormet liitä laskemaan. Osa niistä on varastossa, osa paikoillaan olohuoneessa. Vain murto-osan ajastaan mies niillä pelaa. Itsekin tykkään silloin tällöin antautua pelien maailmaan, joten en koe tätä ollenkaan pahana asiana. Kaverisi mies ilmeisesti harrastaa pelikoneita, varmaan harrastanut jo pienestä pitäen. Hän keräilee niitä samoin kuin joku keräilee postimerkkejä.

itselläni taas oli kerran nainen, kenelle ei kenkäpareista puhuessa ei riittänyt että puhutaan kymmenistä vaan lähemmäksi sadoista, eipä se nyt paljoa haitannut. kai tällä keskustelun aloittaneella yksilöllä on esim swetareita alle 5 ja muitakin kulutustuotteita oikeat määrät - muuten voisi alkaa nimittäin huolestumaan.

näin empiiristen kokemuksien perusteella, naiset hermostuu siihen jos eivät saa mielestään tarpeeksi huomiota. eli ei se auta vaikka olisi vain yksi konsoli ja yksi peli - jos sen parissa menee sitten se 10h päivässä niin shamaanitanssiahan se nainen siinä näytön edessä vetelee kunnes toiminta loppuu...

Apua mitä mä teen multa löytyy heitä sikaa peli, monopoli, afrikantähti, stiga lätkäpeli, trivial pursuit, pleikkari, korttipelejä vaikka muille jakaa, oonkohan mä ihan normaali.

Yhteistyössä