Mitä mieltä olette miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huh"

Vieras
mies istuu koneella ja kuulee että vähän alle 4kk vauva on herännyt ja kitisee. Ei kuitenkaan mene katsomaan, vaan sitten kun rupeaa kunnolal itkemään, sanoo vihaisesti että "vittu pää kiinnni nyt!" Luuli etten kuullut, olin saunasssa ja miehen piti hoitaa vauvaa sen aikaa. Ei melkeen ikinä ole vauvan kanssa. Ja loppui mun saunareissu lyhyeen ja olen ihan hiton vihainen miehelle. Olisitteko itse??

Mä olisin, mun nyt kylläkin ex huusi meidän 2kk ikäselle mikä itki yöllä kipeenä ollessa, et ole nyt jo vittu hiljaa et saa nukkua.. sairasta. onneks nykyinen mieheni on toista maata ja kun muksu oli puolen vuoden ikäönen ku tavattiin, Hän heräsi syöttämään vauvaa yöllä =) <3

en voisi olla miehen kanssa joka osoittaa agressiivisuutta lasta kohtaan eikä halua osoittaa sille rakkautta tai antaa huolenpitoa. jos tuo olisi yksi kerta, olisin vihainen mutta en pakkaisi tavaroitani, mutta jos meno on tuollaista muutenkin niin sanoisin notta adios.

jep, menee samaan kastiin kun mun mieheni tokasi mulle, kun pyysin häntä menemään katsomaan ja hyssyttelemään vauvaa: "Miks aina mää?!" Jep, en ollu aiemmin pyytäny, ja jäi kyllä viimeiseksi kerraksi kun pyysin. Mut joo, toi että huutaa vielä vauvalle, niin se on jo vastenmielistä.

[QUOTE="huh";23601925]meidän vauva ei siis edes huuda paljoa, nytkin olisi asia hoitunut sillä että käy pistämässä tutin suuhun ja vähän silittelee.[/QUOTE]

Mä lähdin tytön kans ja onneks lähdin, koska 4 vuoden aikana kiinnostus lasta kohtaan on ollu yhtä mahtava kuin yöllinen huutaminen.Kolme kuukaut sitä mietin, mut ei kirpassu ku hetken.

eikös tätä jokseenkin hyväksytä äiteiltä? Eli jos äiti väsyneenä sanoo vauvalle näin niin silloin lohdutetaan, että se on ok sanoa silloin kun on väsynyt yms..

Mutta tässä tietysti mies ei ole väsynyt, vaan haluaa vain olla koneella rauhassa, joka ei kyllä ole mikään selitys tuolle käyttäytymiselle =(

Juttele miehellesi tästä!!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23601930:
jep, menee samaan kastiin kun mun mieheni tokasi mulle, kun pyysin häntä menemään katsomaan ja hyssyttelemään vauvaa: "Miks aina mää?!" Jep, en ollu aiemmin pyytäny, ja jäi kyllä viimeiseksi kerraksi kun pyysin. Mut joo, toi että huutaa vielä vauvalle, niin se on jo vastenmielistä.

anteeksi, ei tarvitse vastata, mutta miksi sä olet sun miehen kanssa, kun tuntuu että miehesi on jotenkin vähän tuollainen .. miten sen sanoisi.. inhottavan oloinen tyyppi.ainakin mitä hänestä täällä kerrot, niin tuntuu että teidän suhde on kaikkea muuta kuin lämmin ja ihana .

eikös tätä jokseenkin hyväksytä äiteiltä? Eli jos äiti väsyneenä sanoo vauvalle näin niin silloin lohdutetaan, että se on ok sanoa silloin kun on väsynyt yms..

Mutta tässä tietysti mies ei ole väsynyt, vaan haluaa vain olla koneella rauhassa, joka ei kyllä ole mikään selitys tuolle käyttäytymiselle =(

Juttele miehellesi tästä!!

moni sanoo väsyneenä tyhmiä juttuja ,vauvallekin. mutta minua pisti silmään se, että ap:n mies ei muutenkaan ole kiinnostunut olemaan lapsensa kanssa. se on kurjaa : /

anteeksi, ei tarvitse vastata, mutta miksi sä olet sun miehen kanssa, kun tuntuu että miehesi on jotenkin vähän tuollainen .. miten sen sanoisi.. inhottavan oloinen tyyppi.ainakin mitä hänestä täällä kerrot, niin tuntuu että teidän suhde on kaikkea muuta kuin lämmin ja ihana .
Nolottaa sanoa, mutta jotenkin odotan että se muuttuisi( ei toki tule tapahtumaan, mutta...) :ashamed: Mä olen jo kerran lähteny, mutta mies on puhunu mut ympäri ja luvannut parantaa tapansa- osaksi onkin, mutta silti on paljon puutteita edelleen. Nykyään hän on erinomainen isä lapselle- tekee sellasia juttuja mitä lapsen kanssa kuuluukin puuhailla, ja selvästikkin nauttii siitä. Silti mulla on sellainen olo, että tuskin ollaan loppuelämäämme yhdessä, vaikken sitä kuitenkaan toivoisi.

Yhteistyössä