mitä mieltä olette minun seksuaalisistatuntemuksistani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heyheyhurru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heyheyhurru

Vieras
Siis älkää nyt alkako heti moittimaan ikääni.. Olen siis 13v, mutta minua kiinnostaa erityisesti naiset..
Siis en oikeen osaa sanoa mutta haluisin mennä sänkyyn naisen kanssa. No olen 13 vuotiaaksi hieman ehkä ylikehittynyt tai jotain sellaista:D

Mitä olette mieltä....?

no itse kun olin tuon ikäinen, niin minuakin kyllä naiset kiihotti. Olisi tehnyt mieli mennä hinkkaamaan kiimaisia pilluja vastakkain ja vähän suudella naispuolisen henkilön tissejä :p
Että tiedän tunteen

kyllähän tuossa iässä voi hyvin jo olla seksuaalisia tuntemuksia, on ihan ok fantasioida luokkakavereista, äidin ystävistä, opettajasta, kenestä tahansa naisista (tai miehistä). Voit aivan hyvin harrastaa itsetyydytystä ja ajatella kivoja juttuja naisista. Se on hyvinkin normaalia eikä mitenkään haitallista. Kulttuurissamme se tavataan tehdä yksin esim. omassa huoneessa tai vessassa. Seksuaalisuus ja fantasiointi on ihan tavallinen osa ihmisen elämää. Mutta kannattaa odottaa vielä muutama vuosi ihan vaan itseen tutustuen ja fantasioiden ennen kuin kiirehtii aloittamaan seksielämää toisen ihmisen kanssa. Kun tuntee itsensä hyvin, on helppo olla toisenkin kanssa sitten joskus vähän vanhempana.