Mitä mieltä olette näistä nimistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anteeks:
hinni on mun mielestä aika outo ja kamalakin nimi...

Mä olen kyllä samaa mieltä. Minusta Hinni on aivan mitäänsanomaton nimi, tulee mieleen joku hiljainen hissukka. En ole kenelläkään kuullut tuota nimeä. Ne kolmannet nimet on ihan kivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Ekaks nimeksi joko Hinni, Helga, Lilian, Maisa, tai Siina

Toiseksi nimeksi tulis joku lyhyt nimi en vielä tiedä mikä
( ei välttämätön, eli nimä voi olla 2 tai 3 )

Kolmas nimi Aurora, Josefiina, Elviira, Linnea, Helinä, Tuulia

Minkälainen yhdistelmä olisi hyvä?

Kaikki kauheita, vähän sekametelisoppa kun mikään ei ole toisensa tyylinen. Hinni ja Helga jotain viikinkejä ja yhtäkkiä Lilian jostain maahis-sadusta. Maisa on rotta ja Siina ei ole mun mielestä edes nimi.

Aurora imelä, Elviira ärsyttävä, Linnea niin pliisu, Helinäkeiju, Tuulia ainoa normaali ja sekin tylsä.

minusta hinni nimi on aivan karsea. Oikein ihmettelin kun sinkkuäidille sulhanen-sarjassa oli sen niminen. Aivan niinkuin se urheilija hanno möttölä. Nimi on pitänyt vääntää väkisin oudoksi.

Henna ja Hanna on vielä ihan normaaleja.

Nuo muut nimet oli ihan kivoja. Helgasta tosin tulee joku saksalainen kuulantyöntäjä mieleen:)

Siina ja lilian ja linnea on mun suosikit:)

Ei niillä 2 ja 3.nimillä niin ole merkitystä kun niiitä ei ulkopuoliset useinkaan tiedä. Mutta kyllähän se lapsi saa hävetä jos toinen nimi kerotaan koulussa tai kuulutetaan kirkossa ja se on karmea (jorma, kyllikki, uolevi, yrjö jne)

Joo, mielipiteensä kullakin.. Itse pidän nimestäni, ja olen aina ollut ylpeä siitä ettei jokaisella tarhassa/koulussa ollut samanlaista nimeä:D niin, ja Hinni on vanha suomalainen nimi..

Jep, täällä myös yksi Hinni. Tämä tosiaan on vanha suomalainen nimi. Ja aivan tyytyväinen olen minäkin ollut.
Kaikki pitävät tietysti erilaisista nimistä, mutta mielestäni on mielen köyhyyttä "haukkua" nimiä, vaikka mielipidettä kysytäänkin. Asiat kun voi esittää monella erilaisella tavalla, kuten "itse en erityisemmin nimestä pidä".
Mutta mutta moni ei varmasti edes ymmärrä tätä kommenttiani.

minäki vähän järkytyin kun kuulin että mitä mun nimestä ihimset oikeasti ajattelee :D mutta kyllä tämä mulle passaa :D eikä hinni oo todellakaan hissukan nimi :D minäki oon semmonen että mua on melko vaikea saada hiljaiseksi :D ja muutenki tämmönen menevä :D aina äänessä :D mutta niiku sano tuo yksiki hinni, että kaikki pitää tietenki erillaisista nimistä :)