Mitä mieltä olette paikasta IMATRA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko se millainen paikka asua? Missä siellä olisi hyvä asua lasten kanssa? Saako kuinka helposti vuokrattua asuntoa? Tai saako ylipäätänsä kuinka helposti asunnon? Tarkoitus olisi muuttaa sinne päin.

varmaan helposti saa asunnon kun sieltä tuntuu olevan muuttoliike poispäin....ite en henk.koht tykkää yhtään imatrasta mutta eihän sitä tiiä millasta siellä ois asua...halpoja taloja siellä ainakin on ja niitäkään ei muut osta kun venäläiset...
muuttakaa ennemmin joutsenoon tai lappeenrantaan

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mie en oikeen iImatrasta tykkää. Simpele ois kiva :D No joo Lappeenranta jos kaupunkiin mielitte.

Simpele, mummoni ja pappani asuu siellä ja serkkuni. Liian pieni paikka minun makuuni :D Lappeenranta on kyllä yks vaihtoehto kanssa, on vain vähän isompi kuin imatra.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mie en oikeen iImatrasta tykkää. Simpele ois kiva :D No joo Lappeenranta jos kaupunkiin mielitte.

Simpele, mummoni ja pappani asuu siellä ja serkkuni. Liian pieni paikka minun makuuni :D Lappeenranta on kyllä yks vaihtoehto kanssa, on vain vähän isompi kuin imatra.

Ahaa, miekin sieltä lähtöisin. Oli oikeen sopiva paikka, mut mies vei :D

Itse vietin Imatralla lapsuuteni ja osan nuoruuttani. Ihana paikka oli...näin jälestäpäin. Haluaisin antaa omille lapsilleni yhtä turvallisen lapsuuden kuin itse siellä viettää sain. Tosin olen ollut sieltä poissa jo 20 vuotta eli ajat ovat muuttuneet, mutta se mikä ei ole muuttunut on, että paikkakunta on pieni ja sen myötä myös murheet ovat pieniä!!!!
Vai mitä Imatran Inkerit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko se millainen paikka asua? Missä siellä olisi hyvä asua lasten kanssa? Saako kuinka helposti vuokrattua asuntoa? Tai saako ylipäätänsä kuinka helposti asunnon? Tarkoitus olisi muuttaa sinne päin.

Sienimäki,Matara ja Rajapatsas ovat lähiöitä(kaupunginvuokrataloja),ei lapsiperheelle sopivia.En tiedä tuosta vuokrauksesta.Kolme keskustaa:Vuoksenniska,Iimatrankoski ja Tainionkoski.

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH?:
Vieläkö tosiaan on kolme keskustaa eli Imatrankoski, Tainionkoski ja vuoksenniska? Vaan miksipä ne muuttuisikaan. Vanhasilta oli aina jotenkin romanttinen :)

Kyllähän ne keskustat on,muuttunu kyl vähän.Koskella on pyöreen parkin paikalla liikehuonesto,vanhantorin paikalla joku tietotalo.Itseasiassa en edes tiedä missä uus tori on,kun en enää asu siellä.Muistan kun möin kieloja torilla joskus 80-luvun alussa :) .Asuin Joutenon puolella,mut lähempänä Imatraa.

Saimaa ympärillä on ihana, samoin keskusta, kosken ympäristö yms. ihan viihtyisät. itse kyllä viihdyin todella hyvin, kun vuoden asuin. Mutta ehkä en pysyvämmin muuttaisi, tai siis en muuttaisi.

Eikös nyt ole suunnitteilla muutoksia Imatran Inkerin suhteen, voi kun olisin ehtinyt käyttää poikani siellä, niin olisi nähnyt missä äitee vietti lapsuuden/nuoruuden, koskipuisto oli aina yhtä jännittävä/historiaalllinen. Sinne olisin lapseni halunnut turvallisesti viedä!

Yhteistyössä