mitä mieltä olette tälläisestä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin

Vieras
Niin mitä mieltä olette.
jaksaa mun kaikki oikut(aika hyvin)
tiskaa(melkein aina),laittaa ruokaa silloin kun en jaksa,antaa mun nukkua aamuisin iltaisin iltapäivisin eli milloin vain nukahtanut olen.vaihtaa lapselle vaipat,ruokkii muut lapset,vie niitä ulos.kuuntelee välissä mun vittuilua asioista ja sanoo vaan et hierotaan sun niskoja illalla ettet ole niin kireä ja olo helpottuu..ja tota rataa..

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Se on yks niistä harvoista aarteista, joista mieki olen yhen saanu napattua... :heart:

Niin tässä olen itelleni tolkuttanu..on siinä sitten välistä yks huono puoli mutta joo o..
mä vaan autuaasti sille VITTUILEN JA KIUKUTTELEN,tulee näköjään jo kun luonnostaan:S vaikkei tahtois..välistä se tuleekin kysyyn "lupaa" et voinko tehä lapsille sitä nyt esim välipalaks etten tule aukoon sanaista arkkuani..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä mietin, että miten sä kehtaat sille vittuilla, jos se on noin hyvä sulle? :)
Mä en kehtais, ainakaan ilman huonoa omatuntoa.

jaa a..en tiiä miksi olen jatkuvasti kiukkuinen,siis räjähdän turhan helposti ihan turhista asioista..ja silti tuo vaan jaksaa..
tuolla se laittaa lapsia just nukkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja fiodetta:
mutta ei tuollainen ehkä mulle sovi, juuri sen takia koska olen todella kärkky ja vittumainen.
En kestäis sitä liika kiltteyttä, jos suoraan sanotaan

Se on kiltti ja tekee asiat.sanoo mulle takaisin välillä mutta tekee silti ja tavallaan jaksaa mun oikkuilua sen suurempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Olisit iloinen vaan kuule, tuollaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon :ashamed:

No eikä ole.
Tuollaisia tossukoita miistä on tuossa evoluution myötä.

Joo, kyllä kaljaa kittaava, vieraissa juokseva ja eukkoaan hakkaava on paljon parempi :whistle:

jaksaa mun kaikki oikut(aika hyvin) - jep
tiskaa(melkein aina) - jep
laittaa ruokaa silloin kun en jaksa - jep, ja muutenkin
antaa mun nukkua aamuisin iltaisin iltapäivisin eli milloin vain nukahtanut olen - jep
vaihtaa lapselle vaipat,ruokkii muut lapset,vie niitä ulos - jep
kuuntelee välissä mun vittuilua asioista ja sanoo vaan et hierotaan sun niskoja illalla ettet ole niin kireä ja olo helpottuu - sanoiskin :D

Mutta tossukasta kaukana, se vaan on tollanen.. miun äljäke :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hyvän miehen vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Olisit iloinen vaan kuule, tuollaiset ovat kuolemassa sukupuuttoon :ashamed:

No eikä ole.
Tuollaisia tossukoita miistä on tuossa evoluution myötä.

Joo, kyllä kaljaa kittaava, vieraissa juokseva ja eukkoaan hakkaava on paljon parempi :whistle:

Vai olisikohan nyhverön ja väkivaltaisen kaljasieppo-mulkvistin välissä kenties joku ihanteellisempikin vaihtoehto? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no alistettuhan tuo on!!!!

alistettu:Dei sentään..se vaan jotenkin edelleen 10 vuoden jälkeen jaksaa mua ja ihmettelen miksi kun saa pelkkää kuraa niskaansa multa.
niin se huono puoli on se että se ei ilmoita jos tulee jotain menoa tai jää esim kavereiden kanssa iltaa istuun joskus..

Yhteistyössä