Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Kehuu ettei ole vielä tälle talvelle käyttänyt kertaakaan käsineitä, pipoa tai kalsareita. Sanoo usein myös ettei ole syönyt moneen päivään paljon mitään, eli ei ns oikeaa ruokaa. Vain karkkia, limua ja leipää. Kehuskelee usein tämän tyyppisillä asioilla.

Ja kyseessä on neljäkymmentä täyttävä mies.

Ei tuolla välttämättä pitkiä kalsonkeja,pipoa ja hanskoja tarvitse jos käyttää autoa jatkuvasti, on sisätilalämmitin tai lämmin autotalli.

Kehuskelu taas on aikalailla subjektiivinen tulkinta, olen nähnyt mitä mielenkiintoisempia asioita vedettävän kehuskelun piiriin.

Päässyt topakan emännän alaisuudesta ja nyt oikein revittelee jättämällä tykit kotiin :D Miesten mies! Mutta kuten Kepsis sanoi, voihan sitä kehuskella millä vaan ja vitsillä ja silti olla vielä tolkun ihminen.

Ei vedä vitsillä vaan on ihan oikeasti, minun mielestäni, aika lapsellinen. On seurustellut ihan järkevien naisten kanssa, ei kovin kauaa vaan... Kotoa on muuttanut ihan normi-ikäisenä. Onko tuo sitten jotain huomion ja huolenpidon hakemista sitten? Välillä vaan ärsyttää, on työkaveri.

No toi pipon/käsineiden käyttämättömyys kertoo varmaan ettei paljoa ulkoile? Jos haluisin olla kova sissi, niin oisin minäkin pärjännyt ilman pipoa (olis kyllä lenkkeilyt jääny välistä).

Taas toi syömättömyys... eikö se osaa laittaa ruokaa vai onko se laiska? Ehkä se ei liiku paljoa, jos ei kaipaa kunnollisempaa ruokaa? Eli näillä spekseillä pitäisin ko. miestä sohvaperunana :D Mutta ainoostaan toi ruoka-homma sais mut miettimään, että mitä ihmettä.

[QUOTE="hmmm";27665335]Ei vedä vitsillä vaan on ihan oikeasti, minun mielestäni, aika lapsellinen. On seurustellut ihan järkevien naisten kanssa, ei kovin kauaa vaan... Kotoa on muuttanut ihan normi-ikäisenä. Onko tuo sitten jotain huomion ja huolenpidon hakemista sitten? Välillä vaan ärsyttää, on työkaveri.[/QUOTE]

Sääliä ja huomiota kerjää, mun EX-ukko oli tollanen!

Yhteistyössä