H
huolestunut
Vieras
Mun yksi kaveri sai vauvan pari kuukautta sitten. No, eihän siinä muuten mitään, mutta kun tää kaveri asui jo ennen lasta poikakaverinsa kanssa varsin siivottomassa "läävässä": kissoja, kaneja, rottia ja koirakin siellä, kissanpissa (ja kai muidenkin elukoiden...) haisee rappukäytävään asti, lattiat on keltaiset ja tahmeat pissasta, eläinten karvoja on lattiat ja nurkat täynnä, kissan hiekkalaatikoita ei tyhjennetä ennen kuin koko hiekka on iso paakku, eikä asunnossa muutenkaan kovin siistiä ole. Onko ok, että tällaiseen huusholliin tulee vielä pieni vauva? Mä oon miettinyt, että miten asiat saisi kuntoon... kun ei ne aikuiset (kaveri ja sen mies) itse enää haista tätä kusen hajua, eivätkä oikeastaan edes välitä. Ovat saaneet pari varoitusta, kun haju tosiaan tulee rappukäytävään asti... :/ Kuulin vasta eilen, että he ovat tosiaan saaneet vauvankin ja kaaos on yhtä hirveä kuin ennen vauvaa... itse en paikalla ole käynyt, koska välit meni kun sain tietää, että vauva tulee ja yritin neuvoa siivoamaan paikat ja pitämään ne siistinä... mutta mitä siis on tehtävissä?