mitä mieltä olette tästä mekosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MoneyPenny"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi sininen on ihan karmiva. Jostain syystä olen nähnyt tuota väriä paljonkin vaatekaupoissa tänä vuonna. En käsitä ollenkaan. Punaisena on kivemman näköinen.

Ei sillä että itse ollenkaan ostaisin tuota minkään värisenä, mutta älä vain osta sinistä!!

siis nyt kyllä pomppas silmille kamalin mekko mitä olen hetkeen nähnyt. siis aivan jumalattoman ruma kolttu, älä helvetissä osta tollasta! mua oikeesti rupes melkeen oksettaa.

No jos sulla on pettämätön tyylitaju, että osaat valita asusteet just nappiin, niin ihan näpsän 50-luvun kotirouva lookin tosta saisi. Mut kukkamekko-pitsibolero-mammoille taitais mennä siltikin vähän ohi;)

[QUOTE="Miiu";26568098]No jos sulla on pettämätön tyylitaju, että osaat valita asusteet just nappiin, niin ihan näpsän 50-luvun kotirouva lookin tosta saisi. [/QUOTE]

Peesi! Tukkatyyliä unohtamatta :)

tuli muuten peittävyydestä ot mieleen.
Joskus jännä tuo peittävyyden määritelmä ja tuli just tosta ap:n mekkolosta ajatuksena.

Onko se peittävä jos on ryntäät piilossa ja hihojakin löytyy mutta mekon helma on sitten just ja just vesirajaan et kärsii istuu?

Mun mielestä (jäävään itteni) jos haluu oikeesti peittävää olematta uskonnollinen niin sillon se helmakin sais olla pidempi ku kottaraisen päivystysasu.

^^ ja huom nyt en puhu ap:n mekosta vaan tuli mieleen ku täällä on ennenkin noita häämekko/peittävyys keskusteluja ollut (mietitty häihin/kirkkoon sopivaa mekkoa)

Yhteistyössä