Mitä mieltä olette tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
Mieheni jonka kanssa olen ollut 4-vuotta ja meillä on vauva ja muutimme yhteen. Meillä on sopimus että kummallakaan ei ole vastakkaisia sukupuolen edustajia kavereina ja me emme pidä yhteyttä millään tavalla vastakkaiseen sukupuoleen :D hänellä on mesessä niin entisiä hoitoja kuin kaikkea muutakin. Ja minulla ei ole miehiä mesessä. Nyt hän ei suostu poistamaan niitä sieltä ja varsinkaan kertomaan syytä miks ei voi poistaa??

no miksi miehelläsi saa olla mesekamuina entisiä hoitoja jos sulla on kaikki historiikki pyyhitty pois, kysyppä sitä mieheltäsi??? Reilu peli pitäs olla molemmin puolin.

Mun mielestä on kummallista, että teillä on tuollainen sopimus.

Miksi teillä sellainen on? Ja onko molemmat osapuolet olleet tietoisia tästä sopimuksesta ja ihan hyvillä mielin sen hyväksyneet? :o

Onpa hölmö sopimus! Nunna- ja munkkiluostarit on keksitty sitä varten. Menepä keskustelemaan psykologin kanssa tuosta sun luottamus ja mustasukkaisuus ongelmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Mun mielestä on kummallista, että teillä on tuollainen sopimus.

Miksi teillä sellainen on? Ja onko molemmat osapuolet olleet tietoisia tästä sopimuksesta ja ihan hyvillä mielin sen hyväksyneet? :o

Ei näemmä ole hyväksynyt molemmat koska toinen osapuoli ei pidä kiinni sopimuksesta joten jotain muutakin mätää asiassa on.

Onko tuo teidän yhteisesti tekemä sopimus, siis niin että mies on ollut myös tätä mieltä ja vaatimassa sinua hylkäämään miespuliset kaverisi? Eikä siis sinun tekemäsi sopimus johon mies joskus heikolla hetkellä on vastannut "joo"...

Oudolta kuulostaa koko sopimus, miksi ihmeessä pitäisi katkaista välit omiin kavereihin? Kiusallinen tilannekin se olisi käydä selittämään vanhalle ystävälle ettei enää voi pitää yhteyttä kun tyttöystävä/vaimo kieltää.

Yhteistyössä