Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta harmaan punaisena täällä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musta harmaan punaisena täällä nyt

Vieras
Mulla kierto 28
viimeisin vuoto oli 25.10, eli jos taas kierto 28 niin ovis olis 7.11 eikö vaikka?

tänään lempesimme ja lempi heitettiin pesään "vahingossa", ollaan siis ilman ehkäisyä sillä varauksella että jos tärppää niin viides lapsemme on tarkoitettu syntyväksi, mutta emme tarkoituksella yritä vaan harrastetaan keskeytettyä yhdyntää eli mies tulee yleensä vatsalleni/selkään. tänään oli niin intohimoista (poikkeuksellista kun ei ollut lapset häiritsemässä)

Nyt siis pähkäilen että voisiko tämän intohimoisen illan muistaa 9 kk päästä....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä mahdollisesti...tai sitten se ovis oli ja meni jo eilen.

miks eilen...eikös ton kierron mukaan vasta 7.11?

Mä näköjään olen viikon edellä :D

Siinä tapauksessa, jos ovuloit vasta tuolloin, niin tuskin tulet raskaaksi, mut mistä niistä ovulaatioista koskaan varmaksi tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä mahdollisesti...tai sitten se ovis oli ja meni jo eilen.

miks eilen...eikös ton kierron mukaan vasta 7.11?

Mä näköjään olen viikon edellä :D

Siinä tapauksessa, jos ovuloit vasta tuolloin, niin tuskin tulet raskaaksi, mut mistä niistä ovulaatioista koskaan varmaksi tietää.

muistelen vaan joskus lukeneeni että tyttö siittiöt voivat elää jopa 7 päivää...eli takoittaako että jos sisään laskee 7 päivää ennen ovista ja joss on virkeitä ja sitkeitä tyttö siittiöitä niin vois tärpätä vai tarkoittaako se että pitää sisään laskea ovis päivänä ja tytöt elää oviksesta seitsemänkin päivää kiinnitykseen? vai mitä hittoa se tarkoittaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
muistelen vaan joskus lukeneeni että tyttö siittiöt voivat elää jopa 7 päivää...eli takoittaako että jos sisään laskee 7 päivää ennen ovista ja joss on virkeitä ja sitkeitä tyttö siittiöitä niin vois tärpätä vai tarkoittaako se että pitää sisään laskea ovis päivänä ja tytöt elää oviksesta seitsemänkin päivää kiinnitykseen? vai mitä hittoa se tarkoittaa =)

Mä olen sit taas kuullut, et siittiöt elää 3-5 vrk vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
[ siittiöt voivat elää jopa 7 päivää...eli takoittaako että jos sisään laskee 7 päivää ennen ovista ja joss on virkeitä ja sitkeitä siittiöitä niin vois tärpätä =)
Näin, mutta aika harvinaista se on.

mä olen kuullut että pojat on nopeita ja jos on ovis päivänä niin tulee melko tarkasti poika koska ne ui nopeesti perille.....tytöt on hitaampia mutta sitkeämpiä ja elävät pidempään, jopa 7 päivää....pitäiskö tehdä testi....nyt ei oltais ennen vuoto päivää....jos vuotoa ei tule niin tietäisin millon tärppi on tullut ja että elävät siittiöt siis pidempään....edellyttäen että ovis tulee siis 7.11

Se riippuu teistä. Mun gynen mukaan yleisimmin siittiöt elää 2 vrk hedelmöittämiskykyisinä. Meillä tuo 2 vrk on pitänyt paikkaansa eli tuo 7. päivään ois liian pitkä aika.

Yhteistyössä