Mitä mieltä olette?

Mieheni ei ole osannut kertoa selvää syytä haluttomuudelleen vaikka olen sitä useaan kertaan kysynyt. Miehelleni ei tunnu tämä nykyinen tilanne olevan mikään ongelma vaan se haittaa lähinnä minua itseäni. Mies ei myöskään suostu keskustelemaan kanssani asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti minäkin:
Mieheni ei ole osannut kertoa selvää syytä haluttomuudelleen vaikka olen sitä useaan kertaan kysynyt. Miehelleni ei tunnu tämä nykyinen tilanne olevan mikään ongelma vaan se haittaa lähinnä minua itseäni. Mies ei myöskään suostu keskustelemaan kanssani asiasta.

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti minäkin:
Meillä on 5-vuotias poika ja suhteessa on alusta alkaen ollut vähän seksiä, mutta viime vuoden elokuussa se sitten loppui kokonaan.

Ok.
Ja tämä haluttomuus johtuu ainoastaan miehestäsi,sinä haluaisit..?
Onko elämässänne sattunut jotain radikaalia viimeisen puolen vuoden aikana?

Onko miehesi masentunut? Miten teillä muuten menee? Itse en ehkä nuorena ihmisenä (alle 50v.) tyytyisi moiseen. Ota asia puheeksi, käykää vaikka jossain juttelemassa siitä, jos pystytte. Kuivut, jos et saa seksiä kohta.

Etsikää se syy. Ero ei aina ole ratkaisu. Se kipuna voipi löytyä jostain. :)

Meilläki on ollu viime aikoina välillä turhan etäistä, ja mä luulen että syy löytyy minusta itsestäni ja omasta suhtautumisesta itseeni. Välillä on tuntunu että otan eron ja lähen, mutta silloin yrittäisin vain paeta itseäni. Mun on selvitettävä ongelmat itseni kanssa.

Yhteistyössä