J
JOULU!
Vieras
Ollaan uusperhe,meillä on yx yhteinen lapsi ja ukolla 5 jotka asuu hänen luonaan ja käyvät lasten äisillään joka toinen vkl.Itselläni on 2 lasta.Mies ei puhu koskaan etukäteen mitään,ja kaikki asiat tulevat yleensä yllätyksenä.Nyt vasta kertoi että heillä exänsä kanssa lapset viettävät joka toisen joulun hänen luonaan ja joka toisen lasten äidillään.Lapset sen näyttävät tietävän paremmin kuin minä.Itse olen 20v viettänyt perinteisen joulun äidilläni jonne myös lapseni haluavat.Saan monesti muistakin asioista tietää vasta paria päivää ennen,eli nyt kun luulin että hänen joululoma alkaa vasta 23.12 se alkaakin jo tänään.Musta tämä on suhteessa aika outoa ja sitten olettaa että mun pitäis tietää asioista!Lasten äiti varmasti ottaisi lapset jouluna mutta mies tekee kanssani vääntöä siitä että minun pitäisi tehdä niinkuin hän sano
len ehdottanut että kolme lasta voi lähteä meidän mukana äidilleni jouluksi.Mitäs mieltä olette?välillä tuntuu että olisi helpompi erota kuin tapella kun ei tosiaan puhu minulle!!!