Mieskö ei voi koskaan olla onneton suhteessa, mieskö ei voi koskaan olla naimisissa narsistin kanssa, mieskö ei voi koskaan olla vankina omassa elämässä.
Mun miehellä oli sen avioliitossa kotiintuloajat, jos niistä poikettiin oli kotona vastassa eropaperit. Samalla tehtiin myös selväksi, että lapsia ei nää jos sääntöjä ei noudateta. Miehen piti tehdä töitä töitä töitä töitä, jotta vaimo sai ostaa kivoja asioita. Oma aikaa ei ollut. EI KOSKAAN. Mikään ei riittänyt. Hän oli täys orja. Hän oli valmis vetämään itsensä hirteen jos kaikki jatkuu, ei auttanut sekään uhakaus.
Voi naiset, minä sain itselleni todella henkisesti rikkonaisen miehen jota yritän korjailla.
Nyt ollaan oikeudessa lasten tapaamisissa, kun eihän mies voi saada tavata lapsiaan koska on hullu, kun on vaimonsa jättänyt.
Mies sanoo joka päivä kuinka onnellinen on kun minut kohtasi, sai elämänilon takaisin ja sai perheen jossa kaikkia kohdellan hyvin.
oletko nyt ihan varma että mies puhuu 100% totta? ehkä hän on itse ollut sellainen joka vetäytyy,ei puhu ja se on ahdistanut vaimoa(lueppas parisuhteen kielteisistä kehistä) vaimo on yrittänyt saada keskustelua aikaan,turhautunut ollut ahdistunut ja "hyökkää" mies pakenee...sen sijaan että kertoisi että minusta tuntuu pahalta. ehkä vaimokaan ei ole osannut ilmaista itseään oikein,ehkä hänkin on ollut rikkinäinen.
miehen ei olis pitäny pettää vaan varata aika pariterapiaan!
on väärin että lasten äiti ei anna lapsien tavata isäänsä, isä ei ansaitse tapaamisia,mutta lapset ansaitsee isän!