Mitä mieltä onko exäni tyhmä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiituska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiituska"

Vieras
Olen tapaillut entistä miestäni ja olemme olleet ilman kortsua joka kerta ja hän on sanonut ettemme tarvi niitä vaikka olemme aiemmin käyttäneet niitä ja olen sitten antanut panna hyvällä mielellä entisen paljaalla koska itse haluan vauvan ja entinen ei halua.
Sitä ihmettelen et miks se panee mua ilman jos ei halua lasta :(
Nyt sitten ex kysyi mitä oikein haluan siitä???Rakastan entistä,mut en kertonut sille et haluan vauvan sen kanssa.

En ole vielä testannut mutta vaikuttas että olisin jo raskautunut entiselle ukolle.
Entinen paljasti minulle et hän on pannut 2 kertaa jotain muutakin akkaa mut kortsulla ja mua se haluaa panna ilman olemme kerran melkeen saaneet vauvan mut se päätyi keskenmenoon :(
Antaa entisen vaan laittaa saahan siitä ihan pikkuisen muistoksi alkoi tai ei alkoi isäksi :)

Meinaakko et ap entinen ukko on käynyt kastroinnissa ja ap ei tiedä sitä ja ap antaa koko ajan jalat levällään entiselle ja entinen painaa kuin kani kun saa paljasta pillua ja päästellä sisään mielinmäärin spermaa :)
Apn ex varmaan pitää entistä akkaa huorana ja helppona jolta saa paljasta pillua koko ajan ja painaa sen pohjaan asti puhki =)

Yhteistyössä