Niinkuin tässä uutisessa väitetään tuon nuoren miehen pukeutumisesta voiko olla niin että toisille se lippis tai pipo kuuluu asusteseen ja myös sisällä jos tulee siitä hyvä olo itselle? Ja tuo varmuutta ja ilman sitä tulisi orpo olo sitten? Ja epämukava olo mut hattu korjaa sen. Et miksi hattu pitäisi baarissa ottaa pois? Mun mielestä tässä tilanteessa ihan normaalia eikä moukkamaista. No entäs ruokapöydässä hattu päässä. Itel se ongelma et jos otan hatun päästä ni pitkät hiukset tulee tielle ja jotenkin oon niin tottunut et pipo päässä paitsi nukkuessa. Mut toki olen juhlissa tai muissa tapahtumissa käyttänyt ponnaria. Mulla pikkunen tukka ongelma pitäisi mennä rasta parturille et avais kokonaan hiukset nyt ne on vähän sielt pohjalt kiinni toisissaan et ne pitäisi saada auki. Toki käsin auon niitä suurimpia mut jotain jää siksi ehkä käytän enempi pipoo ni ongelma pysyy maton alla. Olen kuin jaska jokunen riepunsa kanssa. Onko teillä jotain asustetta jota käytätte lähestulkoon aina? Parturis se ongelma et en vältsii haluis jutella mut onko se epäkohteliasta olla hiljaa ja katsella miten työ edistyy ja ajatella niitä näitä. En oo parturissa käynnyt varmaan 15vuoteen. Olen miettinyt pitäiskö leikkaa rastat pois et vois helpommin käydä huoletta suihkussa ja pestä hiukset et pientä laittoo ne vaatis kyllä et tulis komeemmat niistä. Ku se hyvä puoli näissä on ettei joka päivä tarvitse peiliä tuijottaa et onks hiukset hyvin. Joskushan niitä hiuksii tuli laitettuu pitkäänkin että mielytti itseä. Nyt sitä ongelmaa ei ole.. mut siis onko moukkamaista pitää lippistä sisällä ja varsinkin jossain baarissa?.
www.seiska.fi
Supertähti Mirella yllätti karaokekansan – seurueessa mukana mystinen lippismies
Mirellan seurueeseen kuuluneelta mieheltä oli tyylitaju jäänyt narikkaan, sillä tämä piti lippistä sisällä ja vieläpä väärinpäin.