Mitä mieltä oot?

karvatonkoira

Aktiivinen jäsen
15.06.2005
1 229
0
36
Jos on ihan mikä tahansa kansallisuuden omaava ihminen ja hänet on adobtoitu Suomalaiseen perheeseen esim alle 2 vuotiaana.
Hän on ulkonäöltään erilainen ku me vaaleat suomalaiset, mutta kuitenkin hänet on ihan täysin kasvatettu suomalaiseksi. Hän ei osaa yhtään ainutta sanaa esim. thaimaata, josta hänet olisi adobtoitu, vaan ainostaan ja vain suomea jota on opettu.
Sukunimi on Suomalainen tietenkin.
Onko hän mielestäsi Suomalainen vai ulkomaalainen?

Valehtelette! Suomalainen ei sanoa suomalaiseksi jos se näyttää vähänkin tummemmalta kuin suomalainen oikeesti on! Kaikki suomalaiset on rasisteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ite olen suomalainen!!!!!

No siis mulla on pari kaveria, jotka on adoptoitu ihan alle 2 vuotiaana ja kyllä ne aika suomalaisia on. Kyllä niistä tietenkin paistaa se läpi, että ne tiedostaa näyttävänsä erilaiselta toisten suomalaisten silmissä ja se jotenkin tuo esiin sen, ettei ne ole ihan niin suomalaisia. Pikkaisen se vaikuttaa heidän käytökseensä, mutta kyllä he kokevat itsensä enemmän suomalaiseksi kuin muuksi. Minun silmissänikin he ovat kyllä muuten ihan suomalaisia. Ei haittaa ollenkaan, että he OSALLISTUVAT YLLÄPITÄMÄÄN TÄTÄ YHTEISKUNTAA & MEIDÄN KULTTUURIAMME. Maiden erilaisuus on rikkaus. Menetkö sinä Espanjaan syömään hernekeittoa?

Yhteistyössä