Mitä mieltä ootte tästä "riidasta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana tällä kertaa

Vieras
Tuli tänään sanaharkkaa taas kerran miehen kanssa. Mies arkipäivät töissä ja mä kotona lasten kanssa. Tänä aamuna mies sanoi lähtevänsä ajelemaan moottoripyörällä veljensä. Mä puolestaan sanoin tahoisin että oltain kotona perheen kesken, oon kuiteskin jo arkipäivät kotona lasten kanssa. Siitä sitten mies alko huutaa tahtovansa rentoutumaan yms, ja sanoi ettei tahdo kuulla enää yhtään mitään multa eikä lähtenyt ajelulle vaan meni nukkumaan.

Mä en tahtois pyytää huomiota mieheltäni ja kun tänään hiukan vihjailin sitä niin sain kauheen huutoshown. Ikinä en oo kieltäny mieheltä ajeluita ja olihan se risteilylläkin viime viikonlopun!! Nähtävästi mun pitäis vaan olla hiljaa ja kärsiä. En voi sanoo ikinä omaa mielipidettäni mut muserretaan aina kiven rakoon sen jälkeen. Vitsut kun itkettää taas kerran!!!

Mun mies lähti moottoripyöräilee, on kans viikot töissä.
Kun nää kauniit kesäpäivät kuulemma on harvassa.
Ja kallis vakuutus ym, menee hukkaan, jos ei ajele.
Nämä on meillä selityksenä, kun lähtee.
Mut niin se kai vähän on...
Mie kyllä nautin olostani, vaikka ei tuota ukkoa kokoajan näy

kannattaa yrittää kompromissia niiden kans tyyliin näin, etä joo mee vain ajelemaan pyörälläs mennään sit huomenna lasten kans rantaa ja tehdään jotain kivaa yhdessä. koska mun mies ainakin työlääntys heti jos mä alkaisin sanomaa, että ollaan nyt vaan kaikki yhdessä, kannattaa antaa miehen tehdä eka sitä mitä haluaa, niin sit se on suostuvaisempi tekemään sitä mitä sinä haluat

Yhteistyössä