Mitä mieltä päivän syömisistä? Arvaa painoindeksini =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aamupala: mukillinen kuumaa mustaherukkamehua

lounas: paahtopaistipatonki (kaupan tiskiltä, rukiinen patonki, paahtopaistia, salaattia, tomaattia, majoneesia), pepsi maxia

välipala: maxi tupla

"päivällinen": kolme granny smith-omenaa, lasillinen (2,5dl) appelsiinituoremehua

iltapala: lautasellinen corn flakeseja rasvattomalla maidolla, lasillinen appelsiinituoremehua

[QUOTE="vieras ap";25390908]on väkisin enemmän, tossa patongissa varmaan jo 500-600 vai onks jollain tietoa?
vertasin picnicin vastaavaan, tuo vaan kaupan tiskiltä[/QUOTE]

No mitä välii??? Yritätkö laihduttaa/lihottaa vai??

[QUOTE="vieras";25390899]Miten tolla voi elää. Ihan kamalaa. Ei mitään lämmintä/oikeaa ruokaa?[/QUOTE]

Hyvin elää :D
Oon raskaana 4. kuulla ja lämmin ruoka tökkii.

[QUOTE="vieras ap";25390922]Hyvin elää :D
Oon raskaana 4. kuulla ja lämmin ruoka tökkii.[/QUOTE]

Mitä huvittavaa asiassa on? Et viittis edes sikiön vuoksi syödä terveellisemmin? Ihan sairasta, noista ruuista et saa edes kaikkea mitä oma elimistösi tarvitsee.

[QUOTE="minä";25391198]Mitä huvittavaa asiassa on? Et viittis edes sikiön vuoksi syödä terveellisemmin? Ihan sairasta, noista ruuista et saa edes kaikkea mitä oma elimistösi tarvitsee.[/QUOTE]

niinkun mitä? nakkikastiketta ja perunaa vai? vai hernekeittoa ja vehnäleipää?

[QUOTE="vieras ap";25391210]niinkun mitä? nakkikastiketta ja perunaa vai? vai hernekeittoa ja vehnäleipää?[/QUOTE]

Anna arvaan, olet aika nuori äidiksi?

No netistä googlettamalla varmaankin löytyy tietoa ruokaympyrästä ja terveellisestä ruokavaliosta. Terveellinen ruokavalio sisältää muutakin kun patonkia majoneesilla, pepsi maxia, suklaata ja maissilastuja.

[QUOTE="minä";25391266]Anna arvaan, olet aika nuori äidiksi?

No netistä googlettamalla varmaankin löytyy tietoa ruokaympyrästä ja terveellisestä ruokavaliosta. Terveellinen ruokavalio sisältää muutakin kun patonkia majoneesilla, pepsi maxia, suklaata ja maissilastuja.[/QUOTE]

Niinkin nuori kun 42v.

Mikä vika patongissa? Ja omenat ja maito ainakin ihan hyviä.

[QUOTE="vieras ap";25391296]Niinkin nuori kun 42v.

Mikä vika patongissa? Ja omenat ja maito ainakin ihan hyviä.[/QUOTE]

Ihmeen vähän tajuat ravintoasioista tuon ikäiseksi. Lisäksi ihmettelen miten ikäisesi ihminen voi mättää tuollaista roskaa vaikka sisällä kasvaa uusi ihminen.

No, kaikki me ollaan erilaisia :)

[QUOTE="minä";25391317]Ihmeen vähän tajuat ravintoasioista tuon ikäiseksi. Lisäksi ihmettelen miten ikäisesi ihminen voi mättää tuollaista roskaa vaikka sisällä kasvaa uusi ihminen.

No, kaikki me ollaan erilaisia :)[/QUOTE]

no kerropa kuule sitten mitä olisi pitänyt syödä.

Yhteistyössä