Mitä mieltä Satuhäiden Saijan ja Mikon elämästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Misty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Misty"

Vieras
Me nimittäin eletään aikalailla juuri tuollaista elämää... Miehen työn perässä matkustetaan, ja minä kotiäitinä (nyt toinen lapsi tulossa). Vähän särähti korvaan kun äiti kertoi että heillä ei juuri muita menoja ole kuin kauppaan ja takaisin (?!) - kuinka kauan he olivat Rotterdamissa siis asuneet? On minullakin välillä yksinäistä, mutta kyllä meillä vähän menojakin pojan kanssa on, käydään tuttavaperheillä leikkimässä tai kutsutaan kavereita kylään tms. Ja se myös erona, että itse emme haluaisi palata Suomeen, hyvää lapsuutta ja elämää löytyy todellakin Suomen ulkopuoleltakin!

Minusta Saija näytti olevan tosi pahasti miehensä tossun alla. Esim. se vihkisormus niin ei häneltä paljoa siin kysytty. Sama näytti olevan muissakin jutuissa.

Ja tosi ilkeitä olivat Saijan siskolle joka toimi kaasona.

No mikäs siinä... Ei nyt näyttäneet ulkomailla niin viihtyvän. Sanoihan tuo isäntä sen suoraankin, että ovat siellä rahan takia, mutta aikovat palata Suomeen. Ihan kiva jakso, vaikka morsio olisikin saanut kyllä motkottaa miehelleen vähän vähemmän.

Pystyykö tuon ohjelman perusteella sanomaan heistä yhtään mitään oikeastaan? Onnellisilta he minusta näyttivät, ja mistä sen tietää minkälainen kodin ulkopuolinen elämä Saijalla on? Siskon kanssa ainakin läheiset olivat. Ihana lapsi.. Mukava mies.

[QUOTE="Piia";25964905]No mikäs siinä... Ei nyt näyttäneet ulkomailla niin viihtyvän. Sanoihan tuo isäntä sen suoraankin, että ovat siellä rahan takia, mutta aikovat palata Suomeen. Ihan kiva jakso, vaikka morsio olisikin saanut kyllä motkottaa miehelleen vähän vähemmän.[/QUOTE]

Siis eihän kukaan oikeesti töissä rahan takia käy??? Ja suomeenki vielä meinaavat palata maksamaan veroja. Mä oon järkyttyny!!!

[QUOTE="Piia";25964905]No mikäs siinä... Ei nyt näyttäneet ulkomailla niin viihtyvän. Sanoihan tuo isäntä sen suoraankin, että ovat siellä rahan takia, mutta aikovat palata Suomeen. Ihan kiva jakso, vaikka morsio olisikin saanut kyllä motkottaa miehelleen vähän vähemmän.[/QUOTE]

Siis eihän kukaan oikeesti töissä rahan takia käy??? Ja suomeenki vielä meinaavat palata maksamaan veroja. Mä oon järkyttyny!!!

Kyllä Saijan elämä kuullosti aika ankealta siellä Hollannissa, ei ketään muita juttukavereita kuin pitkää päivää tekevä aviomies. Ja muutenkin ohjelman ihmissuhtesta sai aika kalsean vaikutelman ihan yleisesti. Toivottavasti Saija keksii jotain!

Yhteistyössä