R
roskasäkki?
Vieras
Olin eräällä ystävälläni käymässä keskiviikkona, vein tupaantulijais lahjan kun oli muuttanut uuteen kotiin ja siinä höpöttelimme kaikkea mitä ystävät höpöttelevät. Ystäväni sanoi että hänen luokseen on tulossa porukkaa perjantaina, tyyliin se ja se tulee perjantaina että vietellään illanistujaisia, ettei hän tupareita pidä mutta järjestää kavereille tällaiset illanistujaiset nyt. Ok, ajattelin että hän ei vain nyt pyydä kaikkia kavereitaan..tunsin kaikki ketä sinne on tulossa. Tunsin jääväni näitten uusien ystäviensä jalkoihin, ei hän pyytänyt minua viettämään iltaa tms.. Seuraavana aamuna itkien soittaa kuinka on mennyt erään miehen kans huonosti ilta jnejne..ei olisi halunnut olla yksin ja pyyti minua sinne hänen kanssaan. Ehkä siksikin soittaa kun tietää minun kuuntelevan ja lohduttavan. Kerroin eräälle toiselle ystävälleni tämän, ja hän sai minut heräämään. Vai miltä Teistä tämä kuullostaa? Tuntuu todella pahalta kun tajusin olevani tälle ystävälleni vain kuuntelija/roskasäkki kenelle purkaa pahaaoloa. Toki meillä on hauskaa aina kun yhdessä olemme, mutta sitten muut menevät tuolleen ohi etten mahdu ns. porukkaan. Itse kyllä kutsuisin kaikki hyvät ystäväni iltaa istumaan, tunsivat he toisensa tai eivät..jotenki outo fiilis jäi. Tämä ystäväni kyllä niin autuaallisesti odotti milloin meidän tuparit ovat, ollaan muuttamassa toiseen kaupunkiin.