Mitä mieltä tälläisestä senaariosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musta harmaana

Vieras
Kaverilla on nk. vapaa suhde miehensä kanssa eli käy missä käyt kunhan et tauteja tuo tullessasi ja heillä siis parikin lasta jo.
Kuitenkin, pitäisi mennä istumaan iltaa huomenna ja mies paikalla. Minä olen naimisissa onnellisesti.
Kaveri sanoi kuinka mies tykkää minun pepustani ja muutenkin olen hälle mieleen. Kaveri on tosi mielissään tästä lähinnä ja puhuukin siihen sävyyn,että voi mikä kiva ja hauska asia! Minua ahdistaa ajatuskin, sillä olen itse yhden miehen kanssa onnellinen.
Kun olen niin kauan jo kuunnellut kuinka tämä mies tykkää mistäkin asiasta minussa ja kuinka hän haluaisi nähdä meidät kaverin kanssa yhdessä!! Tätä rataa..

Kysymys kuuluukin.. mitä tekisitte tilanteessani? Mies ei tykkää asiasta vaan se on todellakin epäkunnioittavaa häntä kohtaan.
Peruisitteko koko jutun?Tähän asti olen kaveria tavannut ilman ukkoaan ja se on sopinut minulle paremmin kuin hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap mh:
jaa, enpä tiedä, mutta eihän sun ole pakko mukaan tohon lähteä, vai kuinka??

mut ite luultavasti jättäisin väliin :xmas:

Sitä minäkin mietin, kun ällöttää koko ukko ajatuksineen! :/

entäs jos ottaisit oman miehen mukaan? olisko mahdollista?

Mieskin vihaa koko hemmoa. Äh,taidan jättää väliin, kun ei sanoista tajua kumpikaan kun olen sanonut että oeln tyytyväinen vain omaan aviomieheeni!

Rupesin miettimään, että tuntuis kyllä itestä aika pöljältä, jos tietäisi jonkun kaverin miehen kattelevan takapuoltani yms. sillä silmällä. Eikö siusta tunnu hankalalta? Kyllä normaalit ihmiset taitaa ymmärtää, jos niille ihan suoraan sanoo miten asia on. Kokeilehan vielä kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Rupesin miettimään, että tuntuis kyllä itestä aika pöljältä, jos tietäisi jonkun kaverin miehen kattelevan takapuoltani yms. sillä silmällä. Eikö siusta tunnu hankalalta? Kyllä normaalit ihmiset taitaa ymmärtää, jos niille ihan suoraan sanoo miten asia on. Kokeilehan vielä kerran.

Eikä vain pöljältä vaan tosi yököttävältä! Kun en tunne koko ihmistä kovin hyvin enkä edes haluakaan tuntea. Pari kertaa sanonutkin,mutta kun ei niin ei... kaverin kanssa haluan kahvitella, mutta kun ymmärtäisi pitää ukkonsa muualla..

jaa, enpä tiedä, mutta eihän sun ole pakko mukaan tohon lähteä, vai kuinka??

mut ite luultavasti jättäisin väliin :xmas:

Sitä minäkin mietin, kun ällöttää koko ukko ajatuksineen! :/

entäs jos ottaisit oman miehen mukaan? olisko mahdollista?

Mieskin vihaa koko hemmoa. Äh,taidan jättää väliin, kun ei sanoista tajua kumpikaan kun olen sanonut että oeln tyytyväinen vain omaan aviomieheeni!

tässä tapauksessa sit olisin ehdottomasti sitä mieltä, että jäis illanistujaiset mun kohdalla ainakin ehdottomasti väliin!!

niin ja ehkä alkaisin myös pitää tähän ystävään pientä välirakoa :ashamed:

Minun korviini pariskunta ei kuulosta kovin tasapainoiselta. Sanoisin varmaan ystävällisesti, mutta erittäin napakasti, että en ole miehestä kiinnostunut ja että haluan heidän lopettavan nämä jutut.

Erittäin vastenmielistä on se, että tällaista asiaa jankutetaan, vaikka toinen on ilmoittanut, että ei kiinnosta.

Nämä ihmiset ovat ehkä jotenkin muutenkin hukassa itseltään, ei kuulosta kovin tasapainoisilta heidän ihmissuhteensa.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minun korviini pariskunta ei kuulosta kovin tasapainoiselta. Sanoisin varmaan ystävällisesti, mutta erittäin napakasti, että en ole miehestä kiinnostunut ja että haluan heidän lopettavan nämä jutut.

Erittäin vastenmielistä on se, että tällaista asiaa jankutetaan, vaikka toinen on ilmoittanut, että ei kiinnosta.

Nämä ihmiset ovat ehkä jotenkin muutenkin hukassa itseltään, ei kuulosta kovin tasapainoisilta heidän ihmissuhteensa.
'

Itse olen meittinyt samaa. No kukin tyylillään, mutta minä en oikein ymmärrä parisuhdetta jossa voi olla kenen kanssa vain.. saatika että kavereita koitetaan vetää mukaan! :s

Yhteistyössä