Mitä mieltä tästä *asunto*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asuntoa etsimme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asuntoa etsimme

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12498099714810&itemcmd=move11&listSize=2349&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1226160

muuttaisitteko?

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Muuten ihan kiva asunto, mutta tuo hinta :o :o :o

Jos mulla ois upottaa melkein miljoona euroa asuntoon, en todellakaan ostaisi sillä summalla kerrostaloasuntoa!
Vaan mitä sitten? Helsingissä ei sillä summalla mitään kovinkaan kummoista saa, joten parempi sitten ottaa tosi hyvä kerrostaloasunto palveluiden läheltä kuin joku vähän parempi omakotitalo lähiöstä. Mitään luksuspientaloa ei tuolla hinnalla Helsingistä saa, ja Helsingistä asuntoa etsivä ihminen yleensä haluaa asua Helsingissä.

Sairaaksi on nämä Helsingin asuntomarkkinat menneet.

Olin ihan vähällä sanoa, että muuttaisin, jos olisi rahaa, mutta tuskin sittenkään... Lapset varmaan olisivat riemuissaan, jos ostaisin samalla rahalla mieluummin omakotitalon isolla pihalla!

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
no en muuttaisi,rakentaisin oman ja tohon hintaan verrattuna ilmatteeksi :)

Jaa, mihin sä sen rakentaisit, ilmatteeksi? Tiedoksi vaan, että täällä pääkaupunkiseudulla pelkät tontit ovat jo tyyriitä, eli ton tasoinen omakotitalo itse rakentaen paikalle, joka kelpaa - siis merinäköala, hyvät palvelut jne. onkin sitten jo millin paukku.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Jaa, mihin sä sen rakentaisit, ilmatteeksi? Tiedoksi vaan, että täällä pääkaupunkiseudulla pelkät tontit ovat jo tyyriitä, eli ton tasoinen omakotitalo itse rakentaen paikalle, joka kelpaa - siis merinäköala, hyvät palvelut jne. onkin sitten jo millin paukku.

Korjaan vielä ettei milli riitä likikään tarvitaan monta milliä.

Korjaan vielä ettei milli riitä likikään tarvitaan monta milliä.

niin no tarkotin sitä siis että muuttaisin kauemmaksi pääkaupunki seudulta ja rakentaisin sinne. sitä siis tarkotin :D

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/residences/plots/search/public/item/itemlist.jsp?list_id=12498118545630&supplier_items=&itemgroup_id=50.6&portal=eo

Tuosta voi katsella sitten rantatonttien hintoja Helsingissä ja Espoossa, ja korjaan vielä, että halvimmat tontit eivät ole rannalla, eli haku ei toinut täydellisesti. Tuohon päälle sitten vielä talo - ei ole halpaa ei!

Yhteistyössä