Mitä mieltä tästä (flora röllikampanja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutku

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 145
0
36
Kampanja päättyy 30.11. Me ostettiin tänään useampi flora paketti, kun ei ollut ihan se 10 täynnä, jotta huomenna saisin ne postiin ja saisin paketin. Kotiin tultua aloin välikansia irrottelemaan ja vain yhdessä oli se röllikansi, muissa oli jo joku muu kansi. Flora paketin päällä kuitenkin oli se röllin kuva ja ulkoapäin siis molemmat paketit (eri sisäkansilla) oli samanlaiset.

Ostettiin siis turhaan niitä. Yritin soittaa asiakaspalveluun, mutta on vain 8-12 auki. Mun mielestä tuo on väärin, kampanja on vielä voimassa eikä niissä paketeissa missään lukenu, että niissä olis eri välikansi.

Niin että mitteepä ootte mieltä?

Mäkin ostin kaksi pakettia viikonloppuna siinä uskossa, että saisin puuttuvat välikannet. No päällä oli röllin kuva, mutta välikannessa lukikin floora, että se siitä sitten. Musta tuo toiminta on hyväuskosten ihmisten huijausta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin ostin kaksi pakettia viikonloppuna siinä uskossa, että saisin puuttuvat välikannet. No päällä oli röllin kuva, mutta välikannessa lukikin floora, että se siitä sitten. Musta tuo toiminta on hyväuskosten ihmisten huijausta.

ne on joutunu vetämään niitä pois varmaan ylisuuren kysynnän vuoksi. Ite ootan puuttuvaa tarjotinta jonka pitäis saapua helmikuussa.

Mä aion soittaa sinne huomenna, mun mielestä tuo ei ole oikein. Siinä olis pitäny lukea, että sisällä on eri kansi :headwall: Kuka niitä nyt kehtaa kaupassa availla ja kattoa mikä kansi niissä on!

Alkuperäinen kirjoittaja ät:
mä laitoin tosta palautetta jo aikaisemmin ja vastaus oli että tavallinen kansikin käy keräilyyn.
Ostin siis kaupasta paketin jossa oli normi kuvaton sisäkansi.

aivan, eihän missään tainnut lukea, että niissä pitää Röllin kuva olla.."keräämällä Flora-paketin välikansia saat hienoja Rölli-juttuja"-lukee vain..

No me ostetaan muutenkin floraa ja nyt sitten ostettiin varastoon jotta saataisiin kannet. Saas nähä mitä sanotaan ku huomenna soitan, jospa noi kannet sitten meilläki kävis jos jollekin niin oli sanottu.

laitoin kans muutama päivä sit meneen kannet meillä oli 4 rölliä ja 1 flora, laitoin mukaan lapun, että missäänhän en mainita että kannet olisi oltava juuri röllikansia sanotaan vaan flora välikansia

Yhteistyössä