Mitä mieltä tästä haalarista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jotenkin koppuu kesken toi kuviointi niin yllättäen. Kyllä mä pukisin omilleni, jos olisi haalari-ikäisiä. Tää on ehkä just sellanen kuosi, että vaatii jonkun aikaa ennen kuin silmä tottuu.

On siinä jotain ihan kivaakin, mutta ei kuitenkaan iske siinä määrin, että omalleni ostaisin. Jos kukat olisivat isompia ja koko puku olisi samaa kuosia, saattaisin tykätä jopa erittäin paljon :)

No linkittäkää tai kertokaa mulle kivoja haalareita...:) Remulla oli kans ruskea haalari, mut en haluis ihan koko ruskeeta, on niin synkän värinen. Ensimmäinen reaktio oli mullakin tästä kukkahaalarista, että hyi olkoon, hirveä! Mutta nyt kun oon sitä tässä katellut, niin vois olla kivakin, mut pelkään etten sit ehkä tykkääkään siitä enää talvella :) Viime vuonna meillä oli pinkki raidallinen Legotec haalari ja olin todella tyytyväinen siihen, mutta tämän vuoden mallit ja värit ei ollut taas yhtään kivoja.

Tickettiä olen joskus harkinnut, mutta en ole kuullut niistä kauheesti kehuja ja kankaat ainakin niissä yksivärisissä on niin kovia, että tuntuu siltä, ettei olis mukava päällä, jotenkin kankean oloinen...? Kivan pirtsakan värinen tuokin :)

No toi vauvamalli on suloinen, sen ostaisinkin heti, mutta toi isojen on ruma tai hieno, en tiedä mikä siinä nyt mättää mun silmääni, kun tosta vauvamallista kyllä tykkään :)

Mie kävin tuota just hiplailemassa kaupassa, se vaan oli tuollainen kukikas kokonaan. Ostin kuiten sellaisen ticetin haalarin, myös kukikkaan. Mie tykkään kun lasten vaatteissa on värejä.

[QUOTE="a.p";24564971]Ticketistä tietävät, onko se othello suit hyvin veden- ja tuulen pitävä..niinkuin esim. Reimatec? Ja saako niistä karvahupuista karvan pois? kiitos. :)[/QUOTE]

Karvan saa pois, vedenpitävyys/hengittävyys 8000, eli eiköhän se pidä veden ja tuulen ihan hyvin.

ticketit todellakin tuulen ja veden pitäviä. tilasin just othello suitin ja ei mee vesi läpi. valutin hanasta =) saa karvan pois. viime vuonna molo kidsin haalari, nyt siis koitetaan tätä tickettiä.

[QUOTE="a.p";24565035]Mistä tilasit? Keltaisessa ketussa ei ollut ainakaan sitä pukua, minkä mä haluisin..[/QUOTE]

ozbaby.fi se othello north. supernopee toimitus =)

Tilapäisesti suljettu päivityksen vuoksi sanoo mulla.
Voisko joku ihana joka on jo ton nähnyt kattoo oisko reiman sivuilla ja linkittää jos löytyy...? :)

Yhteistyössä