Mitä mieltä tästä imetystunikasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vierastan tuota väriä ja kuvioita. Muuten ihan ok. Toisaalta noita imetystunikoita ja paitoja ei kovin hevillä löydy, joten ehkä... En tiedä. Mun mielestäni tuo ei ole kallis, vaan halpa, joten voisin ostaa, vaikka en niin varma olekaan.

[QUOTE="neljän äiti";25814497]Halpahan tuo on, mutta kuosi/väri ei mun silmääni miellytä. Makuasia! Miksi sun pitää siitä kysyä jonkun randomien mielipide?[/QUOTE]

no kun tilasin ton ja ihan tykkään mutta kun tuntui musta niin kalliilta niin mietin palauttamista. ja sit kun toi on latvialainen niin ajattelin, että tuleeko kommenttia että venäläistyylinen tms.. on täällä turhempiakin aloituksia :). kangas on tosi ohutta eli luulen ettei ole kovin laadukas tai nyppyyntyy varmaan eka pesussa..

Muuten ihan kiva, mutta tuo "vyö" korostaa kyllä ikävästi mahdollista masupömppää. Itselläni se pömppä on synnytysten jälkeen ollut verrattain pieni, mutta silti tuollainen leikkaus ikävästi korostaa vatsaa niin että näytän siltä kuin olisin uudelleen raskaana.

[QUOTE="eee";25814582]Mun mielestä näyttää ihan vuodelta 2003.[/QUOTE]

Oliko silloin kovinkin erilaisia vaatteita kuin nyt :)?

Nimi. vaatteita käytössä 90-luvultakin

[QUOTE="aapee";25814908]Oliko silloin kovinkin erilaisia vaatteita kuin nyt :)?

Nimi. vaatteita käytössä 90-luvultakin[/QUOTE]

No kyllä silloin oli. Eihän tuo kuosi enää muodikas ole, vaikka silloin lähemmäs kymmenen vuotta sitten olikin. Mut jos se ei haittaa sua, niin mikäpä siinä sitten. :)

[QUOTE="eee";25814957]No kyllä silloin oli. Eihän tuo kuosi enää muodikas ole, vaikka silloin lähemmäs kymmenen vuotta sitten olikin. Mut jos se ei haittaa sua, niin mikäpä siinä sitten. :)[/QUOTE]

Tämmöinen kolmevitonen ei enää jaksa muotihömpötyksistä välittää.. Lähinnä mietin hinta-laatusuhdetta, että jääköhän toi kertakäyttövaatteeksi..

No tuollainen mammavaate, näyttää just nimenomaan imettäjän vaatteelta. Itse en päälleni pistäisi, mutta mä olenkin vasta 27v. Mutta jos tykkää, niin sitten se pitää ostaa:)

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Tuo kuosi on kyllä vähän räikeä, hyppää silmille ja siitä tulee mieleen jotkut tätimäiset Elloksen outlet-tunikat, joita myydään viidellä eurolla. Olisi huomattavasti käyttökelpoisempi, jos olisi ihan koko musta. Tuo kankaan kuosi on kyllä sellainen räikeä, joita yhä näkee paljon kaupiteltavan vaatteissa Suomenlahden toisella puolella. Jos itse tykkäät, niin senkun pidät päälläsi:)

En tykkää sinisestä, kuosi voisi kyllä mennä erilaisilla väreillä. Ihan pätevän oloinen paita, itselleni ei vain nuo imetyspaidat oikein sopineet, kun se pieni aukko siellä ei koskaan ollut tarpeeksi iso ja/tai oikeassa kohdassa. Ehkä en vain osaa tai sitten nuo on tarkoitettu pienempirintaisille.

Yhteistyössä