mitä mieltä tästä? (miehen suusta taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
ollaan otettu asuntolaina ja asunto ostettu. Nyt mies eilen riidan päätteeksi sano, että ei ois mun kans edes sitä halunnu ostaa, tai ei ainakaa ois mun nimeä halunnu papereihin, jos vaikka ero tulee, ja osti kuulemma vaan siksi ku minä pakotin :O
Oon kyllä puhunu asunnosta paljo ja riideltykki asiasta on, mutta tästä asunnosta oli itse kiinnostunu ja halusi ostaa

Olen ainakin ite sellanen riidellessä, että sanon kaikenlaista typerää, ja just tollasia juttuja, että ei olis ikinä pitänyt mennä sun kanssa naimisiin- möläytyksiä.. Ja sitten myöhemmin kaduttaa, koska en tosiaan tarkoittanut sitä. Jospa sunkin mies vaan päästänyt sammakoita suusta, ja jos nyt pyytelee anteeksi, niin ei kande ottaa niin vakavasti..

mutta kattelisitteko tuommosta? Ja voisitteko olla vielä tuon jälkeen, kun kyllä aika tosissaan oli että mieluummin ois oman nimensä vaan laittanu, eikä mua ois talon ostoon halunnu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta kattelisitteko tuommosta? Ja voisitteko olla vielä tuon jälkeen, kun kyllä aika tosissaan oli että mieluummin ois oman nimensä vaan laittanu, eikä mua ois talon ostoon halunnu

En mä ihan noin pienestä luovuttais. Sanoisin että pidä pytinkis, tyhmää rahasta riidellä. vai tietääkö että tämä on juuri sun heikko kohta ja siihen sitten suutuksissaan piikittää?

Yhteistyössä