Mitä mieltä tästä naisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdds
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdds

Vieras
Rehellinen mielipide tästä naisesta (jonka yksinkuvat ylimpänä, mustat vaatteet, toinen mekko ehkä vähä liian pieni, tumma nainen) Onko lihava? kaunis? pullea? tukeva?
Mitä mieltä olette tuon kokoisesta naisesta? En siis tarkoita, ajatteletteko hänen syöneen pizzaa vai salaattia vaan siis onko hän vielä ihan ok:n kokoinen vai liian lihava?

Itse jotenkin veikkaisin olevani samaa kaliperiä tuon kanssa.

Upea nainen. Lihava hän ei ole. Ylipainoa tuolle naiselle on kertynyt kyllä, mutta lihavaksi en sanoisi kyllä ollenkaan. Kaunis on. Tuossa hyvä esimerkki, että oikeilla vaatteilla näyttää kauniilta. Tuokin tyttö varmaan olisi paljon suuremman näköinen joillakin capreilla ja perus t-paidalla.

Nätti nainen kyllä on! :)

Ja kyllä, se on totta että nainen on lihava ja ylipainoinen, miksi pitäisi väittää jotain muuta :D? Kun se on ihan faktaa että tuo nainen on ylipainoinen, mutta se ei estä häntä olemasta kaunis.

Minä miellän ylipainoisen ja lihavan synonyymeiksi. Eli kyllä, nainen on selvästi (varmasti myös bmin mukaan) ylipainoinen eli lihava. Pyöreäksikin kai jotkut voisivat sanoa.

Mä taas miellän ylipainoisen ja lihavan eri asoina. Sanotaan usein esim. että "aikuisista se ja se prosentti on ylipainoisia ja tietty prosentti lihavia".
Onhan tolla varmasti ylipainoa, mutta ei ole mitenkään huomiota herättävän kokoinen. Eli mä sanoisin ennemmin pullea kuin lihava. Ei siis ollenkaan mikää "hyi mikä läski" kokoa.

Mä kans yleensä erottelen ylipainosia eri sanoilla, koska bmi 26-kokoista ei voi mitenkään verrata esim bmi 40-kokoiseen. Eli on on vähän pullea, pyörähkö, pullukka, pulska, tukeva, kookas, lihava, läski, erittäin lihava jne.

Tuo nainen on ehkä pullukka.

Tolla on ainakin aika normaalit jalat. Tossa toisessa kuvassa olisi ihan normaalikokoisen näköinen, jos toi mekko ei kiristäisi. Oikeilla alusvaatteilla tuo sais itsestään ihan sopivan kokosen. Kaunis on.

Mä olen itse pieni ja siro (159cm ja 48kg) ja mun rinnallahan toki moni on iso :). Tuo nainen on kaunis ja saa kauneudellaan ja olemuksellaan kompensoitua ylimääräisiä kiloja, joita hänellä on. Lihavaksi mä en suoranaisesti tuota luokittelisi. Ylipainoisiakin on erilaisia. Tuo nainen varmasti saisi baarissa yms seuraa itselleen komeistakin miehistä.
Eikä lihava ole aina välttämättä negatiivinen ilmaus. Kuten moni sanoikin, joillekkin lihava on yhtä kuin ylipainoinen. Eli joku voi kuvailla lihavaksi, vaikka tarkoittaisikin niin ettei ole mikään erityisen lihava tms.. jos joku ymmärsi mitä haen takaa.

Eli tuo nainen ei ole mikään erityisen lihava. Kauniimpi kuin minä.

Mä kysyin huvikseni mieheltäni, joka juo kahvia tuossa vieressä, mitä mieltä oikeasti tuosta. Vastasi "no jos olisin sinkku ja tuo tuolisi sokkotreffeille mun kanssa, en pettyisi ulkonäköön."
Mun mies on hoikka ja urheilee ja samoin minä.

Katsoin, että korsetilla kokooonkurotun näköinen ja näinhän se oli. Alempana näkyy miten alusvaatteilla saatu aikaan tiimalasivartalo. Totuus on vähän toisenlainen luonnollisesti.

Tuonkokoista ja näköistä naista minä kutsunu Uhkeaksi. Eli ylipainoa toki on, mutta kun näky ei ole rasvaisen hyllyvä niin ei ihan paha. Toki mä myöskin vieroksun tuollatavoin pukeutumista, se nimittäin mun maailmassani on turhaa muotojen korostamista " hei miehet katsokaa, mulla on muotoja".

Se että mun silmissä tuota näkyä vierastan ei tarkoita mun olevan oikeassa. Meillä on mielipiteemme ja makumme kaikkeen.

[QUOTE="vieras";24194437]Katsoin, että korsetilla kokooonkurotun näköinen ja näinhän se oli. Alempana näkyy miten alusvaatteilla saatu aikaan tiimalasivartalo. Totuus on vähän toisenlainen luonnollisesti.[/QUOTE]
Olen silti sitä mieltä, että luonnollisempana on paljon nätimpi. Ja aika harva nainen kiiltävässä satiinimekossa kauniilta näyttääkään.

Yhteistyössä