mitä mieltä tästä riidasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marmattaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marmattaja

Vieras
Tuli hirveä riita ukon kanssa tästä

Oli juuri tullut armeijasta lomille, ajattelin ihanaa nyt saadaan viettää iltaa kahdestaan (olin tämän ääneenkin todennut)

Lähdin tunniksi punttikselle, oli sillä aikaa häipännyt kotoa, soitan missä hän on. No ryyppäämässä kavereiden kanssa. Maksan hänen laskunsa ja olen itse aivan peeaa, ihmettelen mistä hän on saanut rahaa. No käyttää vuokraan tarkoittettuja rahoja. "lomarahat tulevat ensviikolla" Vuokra pitäisi maksaa tänään. Vituttaa.. niin helvetisti. kilahdin oikeen kunnolla kun toinen lähtee ryyppäämään ja jättää istumaan kotiin tänne yksinään, sanoo et lähe itekki jonnekki. No fakta on se ettei pahemmin varaa ole.

Kilahdin aivan totaalisesti, sekä siitä että lähti vaan kysymättä mitään ja siitä että dokaa vikatki rahat. Suutuinko turhaan? näin hän väittää, vois kuulemma vaikka erota kun ei jaksa kuunnella tällaista marmatusta!

kiitos kun sain avautua

Ihmiset on erilaisia. Minun miehelle kun ei tullut mieleenkään ryyppääminen armeijan lomilla. Kannattaa keskustella, luultavasti ei ole oikein kypsä poika parisuhteeseen.

siitä suuttuisin jos viimeiset rahat varsinkin lasku rahat joisi, mutta ymmärrän senkin ettei siellä intissä varmaan kovin ihanaa ole joten saisi mennä vapaasti kavereidensa kanssa juhlimaan ja mikä estäis lähteä mukaan.

en voi käsittää miten kavereilla voi olla noin ärsyttävä vaikutus, heti kun kaverit istuu vieressä ja soitan niin aukoo vaan päätään. Aivan varmasti kotona pyytelee sitten anteeksi. Tekis mieli tosiaan lähteä jonnekkin oikein kunnolla bailaamaan ja tulla viimeisellä bussilla kotiin. unohti nimittäin avaimet tänne, joutuu oottamaan ovella :D

Öööh. Jos ei halua eteismatoksi, kannattaa nousta lattialta. Mitä maksat miehen laskuja? Maksakoot itse. Keksikööt itse, mistä rahat elämiseensä oikein tekee. Kun ne kerran löytyy juomiseenkin, niin löytyvät laskuihinkin.

Mä varmaan lähtisin koko yöksi pois kotoa ja jätttäisin puhelimen kotiin. Johonkin eteiseen, että "mies" varmaan kuulee soitellessaan oven takaa.

omalle miehelle ei tulis mieleenkään pistää vikoja rahoja tollaseen. muutenkin, meidän (ollaan ihan ok tulosia) molempien rahat on käytännössä yhteisii paitsi et jaetaan sit "yli jäävät" molemmille itelle...
Jossaki vaihees sen opiskelusta johtuen minä maksoin käytännössä kaiken, ja sit jos hällä oli nii meni meidän yhteiseen elämiseen.

Mun mielestä sulla oikeus vetää herne nenään. mikset tekisi juurikin kuinka mainitsitkin,
menisi itsekkin tuulettumaan?
Jos nuo on pelisäännöt mitkä miehesi rivien välistä anto, niin sulla oikeus pelata samoilla säännöillä.
toki ymmärrän minäkin ettei intissä kivaa ole, niinkuin joku edellä mainitsi, mutta.. vikat rahat (laskurahat) keskustelematta asiasta..
olisi kai miehen aika kasvaa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja marmattaja:
en voi käsittää miten kavereilla voi olla noin ärsyttävä vaikutus, heti kun kaverit istuu vieressä ja soitan niin aukoo vaan päätään. Aivan varmasti kotona pyytelee sitten anteeksi. Tekis mieli tosiaan lähteä jonnekkin oikein kunnolla bailaamaan ja tulla viimeisellä bussilla kotiin. unohti nimittäin avaimet tänne, joutuu oottamaan ovella :D

no nii joitenkin mielestä intissä ei oo kivaa joo, mutta jos se mitä ekaksi kaipaa on kaverit ja alkoholi yms. niin :o silloin kun mun mieheni oli intissä niin tasan tarkaan halus olla sen vähän ajan mun kanssa mitä oli aikaa!! sitten ehkä saattoi kavereita käydä moikkaa ja ottaa mut mukaan ku oli lauantai ilta tai sunnuntai aamu. mut ekan illan oli 100 varmasti aina kaksin mun kanssa :D toisaalta säkin lähdit salille,vaikka sula on ties kuinka monta muuta päivää mahdollisuus mennä ilman ukkoa joten etpä säkään sitä ilmeisesti ni tärkeänä pidä kauanko yhdessä vietetään aikaa.

mitä tulee tohon raha juttuun niin mun ex teki samanlai tosin se pelasi vuokra osuutensa! :headwall: onneksi tuo mies on ex! sama homma on jatkunut seuraavienkin muijien kanssa.. ja äitinsä kanssa lypsää tai "lainaa" rahaa laskuihin, tekee töitä hullunlailla..ja pelaa rahat.. ei maksa velkojaan. käsittämätöntä touhua :headwall: ei taida sunkaan mies aikuinen olla

Yhteistyössä