Mitä mieltä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talonkatsoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä oli tosi ihana siis oikee kodikas fiilis tuli talosta ja miljööstä,mut jos mä ostaisin oman talon niin siinä sais olla sit heti kerrallla kyllä enemmin neliöitä..mutta itehän tiedätte ja kuten sanottu ihanahan se oli

Minusta hinta ei ole korkea. Tampere + 50 km talojen hinnat on ihan pilvissä ja alle 200 000 ei meinaa saada mitään muuta kuin ihan rämiä talorötisköjä. Tuo kuitenkin vaikutti hyvinpidetyltä, vaikka toki on pieni. Onkohan tuossa rakennusoikeutta jäljellä, jos joskus tarvitsisi lisää huoneita.

Mua tosin vähän epäilyttää ajatella '39 rakennettua taloa, vaikkakin on hyvin rempattu.

Meillä on taitoa rakentaa ja fiksata, mutta talokaupoissa tunnen olevani ihan idiootti. Auttakaa kaksplussalaiset pliis. Mitä tuosta kannattais kysellä? Ainakin varmaan putkiremppaa tulossa, vai olinko vaan huolimaton enkä huomannut jo tehtyä sellaista? Mitä kannattaa huomioida talokauppoja tehdessä? En ole siis tuota heti ostamassa, mutta näin ennakolta. :) Olen kyllä selaillut nettiä aiheesta, mutta välillä menee yli hilseen kaikki verojutut jne..

Minusta on nätti. Vähän pieni kylläkin... :) Hieman häiritsee tuo " täydellinen muodonmuutos ". Kyllä vanhan talon henkeä olisi remontoitaessa pitänyt enemmän kunnioittaa ja ottaa huomioon. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älytön hinta. Tuon hinta on max. 140t. En tykkää vanhoista taloista joissa henki on hävitetty. Tuohon kuuluisi lautalattiat eikä laminaatti tai parketti.

Samaa mieltä. Vanhan voi modernisoida arvokkaastikin eikä tänhetkisen pintamuodin mukaan. Paha tosta on myöskään sanoa, onko ton hengittävyys pilattu liialla muovilla väärässä paikassa vai ei.

Yhteistyössä