Mitä mieltä tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirpa";23481391]No, samaa mieltä, et sijainti hyvä. Huoneita sais olla mun makuun vähän enemmän ja keittiössä karsee tapetti, mut siitä nyt selvii pikkuhommalla.. :D[/QUOTE]

no remppahommista kyl selvii ku mies alalla :D

Ihan nätti ulkoa, tykkään rintamamiestaloista joissa on tuollainen kiva kuisti. :) Pientä remonttiahan kyllä vaatisi. Esim keittiön kaapit ja lattian vaihtaisin. Samoin ovia vähän modernimman näköiseksi. Ja porraskaide. Vinttikamarin seinät maalaisin valkoiseksi. :) Ja tuota pimeää kellaria kans jotenkin valoisammaksi.. Sekä saunaa yms remppaisin. Mutta muuten kyllä tykkäsin talosta ja voisin jopa itse hankkia jos olisi tarvetta.

ei vuokratontti automaattisesti ole mikään miinusjuttu. kohtuullinen vuokra tuossa kuitenkin on.. itse en uskaltaisi rintamamiestaloa ostaa, niin paljon tuttavapiirissä / tutun tutulla kokemusta kylmistä talvipäivistä joka puoleleta holvaavissa rintsikoissa.. samoin kosteusvaurioita aika paljon löytyy nuista, kun alkaa remonttia tekeen.

tuohon hintaan ei todellakaan paha vaihtoehto jos tuo kuntoluokitus pitää paikkansa ! kannattaa ainakin tutustua!

olettako kaukaakin muuttamassa iihin?

Ainoa askarruttava asia olisi itselleni talon kunto. Vanhoissa rintsikoissa voi olla pieleenmennyttä remontointia. Mutta jos on terve talo, niin ihan ihanalta näytti :)

Me etsittiin vanha aito hirsitalo, ne kait on useimmin terveitä, ellei ole kans pilalle remontoituja (lisäeristettyjä). Ja sit lämpöeristys hirrellä on parempi kuin rintamamiestalojen alkuperäiseristys. (Nehän ei ole hirsitaloja, vaikka puutaloja ovatkin). Olemme olleet tyytyväisiä 1912 rakennettuun taloon, jonka ostimme 2008.

Toi yleiskuntoluokitus "hyvä" ei kerro vielä mitään talon rakenteiden kunnosta. Jos ostaisin rintsikan, tekisin kllä rakenteita aukiottavan kuntotarkastuksen, jos myyjä vain suostuu.... Muuten en uskaltaisi ostaa.

Yhteistyössä