Mitä mieltä tästä? vuosikkaan harrastaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No liikaa mun mielestä. Mitä se vuosikas oikein harrastaa?
Meillä "harrastetaan" sen tähden, jotta lapsi oppii olemaan muiden lasten kanssa, eikä tylsistytä kotiin. Mutta jos on jo hoidossa ni en ymmärrä tarvetta noin monelle harrastukselle...

meillä neiti puoltoistavee harrastaa muskaria. ja kovin tykkää. ens kevääksi suunniteltiin exän kanssa jotta jos vaikka satujumppaanki pääsis. ja muskaria siis kerran viikossa puol tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Minusta liikaa...mutta... =) Jos teille sopii, niin mikäs siinä =)

Joo ei se oo mun muksu. Kun käydään yhdessä samassa ryhmässä ja mun kotihoidossa oleva tenava väsähtää niin kolmessa vartissa, että oon miettiny pitäsikö lopettaa vaikak tykkään ite siitä ja muksukin nauttii. Mutta siis ryhmässä käy lapsi jonka äiti kertoi näitä heidän harrasteita ja et päivät on hototädillä ni minusta kuulosti aika - sanotaanko rasittavalta lapselle :whistle:

Minusta tuon ikäisellä on juuri ne parhaat hetket laajentaa omaa mielikuvitustaan, ja juuri paras ikä vanhempien alkaa tappaa ja tukahduttaa sitä liialla virikehössötyksellä. Ei lapsi niitä harrastuksia ainakaan kaipaa.. Lapsilla on luonnostaan aivan loistava mielikuvitus ja osaavat keksiä kaikkia kivoja juttuja! Liika ohjattu toiminta tekee passiivisia ja tylsistyneitä lapsia, sanon minä! :)

Yhteistyössä