Mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en osaa sanoa mitään kun ei mua ole kukaan koskaan kutsunut sillä tavalla.Mutta kai se olisi aika outoa,mies kutsuu minua monesti tuollaisilla nimillä ja se on ihan kivaa.

Minä kutsun nuorempia tyttöjä aina prinsessaksi. Siskontyttöä ja muita semmosia pikku- tai teinityttöjä. Se on jotain kohteliaisuuden ja hellittelyn väliltä. Mutta en haniksi tai kullaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä minä ja eräs kaveri kutsutaan toisiamme kullaksi ja rakkaaksi, empä ole ennen edes ajatellut asiaa sen kummemmin. tunnettu ollaan ikuisuus.

Ja sen voi tehdä käänteisestikin, joissakin tv-sarjoissa näkee, kuinka naiset, hyvät ystävättäret kutsuvat toisiaan hutsuiksi ja bitcheiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Oletko sä mies vai nainen?

Nainen. Siis ihanaahan se jos mies noin sanoo mutta että nainen naiselle ja ihan heteroita.

Sit riippuu kuka sanoo, jos hyvä kaveri hanittelis niin ei haittais, jos joku vanhempi ihminen hanittelis niin ottaisin vittuiluna.. Itsellä on paha tapa hanitella miehiä.

mulla on pari sellaista kaveria (naista) joita kutsun ja jotka mua kutsuu mm. muruseksi ;) ihan heteroita ollaan kaikki ja on kaikilla ukotkin. meillä on vaan erittäin läheinen suhde, ja jos niikseen niin voidaan sit sanoa mm. kuinka sä kehtaat s******n horo tai vastaavaa :laugh: se on ihan siitä kiinni kenellä on tarpeeks kestävä mm huumorintaju.
Miespuoleisia kavereita mulla on paljon, niitä on kaikkia paha tapa sanoa pojiksi, etenkin kun jotkut on 20v vanhempia :D En siis ite nää tossa mitään pahaa. mm mulla monta kaveria jenkeissä ja englannissa, niin heillä on ihan normi tapa sanoa esim "more coffee, hun"

Yhteistyössä