mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei aina ymmärrä miehiä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei aina ymmärrä miehiä!

Vieras
Ollaan miehen kanssa puhuttu perheen lisäyksestä, mutta hän ei tähän saumaan lisää lapsia halua. meillä on kaksi. Kuitenkin nyt viime aikoina ollaan oltu ilman ehkäsyä ja tänään aamullakin sanoi vaan leikkisästi että hupsis pääs nyt sisään kaikki tavara.. eli onko nyt sittten muuttanut mielensä ja ilmaisee sen teoilla eikä sanoilla..

Alkuperäinen kirjoittaja ei aina ymmärrä miehiä!:
Ollaan miehen kanssa puhuttu perheen lisäyksestä, mutta hän ei tähän saumaan lisää lapsia halua. meillä on kaksi. Kuitenkin nyt viime aikoina ollaan oltu ilman ehkäsyä ja tänään aamullakin sanoi vaan leikkisästi että hupsis pääs nyt sisään kaikki tavara.. eli onko nyt sittten muuttanut mielensä ja ilmaisee sen teoilla eikä sanoilla..

No aika junttihan toi olis jos tahallaan päästää sisään, ja sit aborttiin.. vaikka mistäpä noita tietää

meillä mies kanssa tulee sisään ilman mitään ehkäisyä vaikka hakkaa päätä seinään kun edes ehdottaa kolmatta lasta. suunnilleen huokasee helpotuksesta ja hyppii tasajalkaa kun menkat alkaa :(

no ei kyllä mihinkään aborttiin mentäis.. sen verran ollaan puhuttu kun mies sanoi aikaisemmin että oletko huomannut että meillä ei ole ehkäisyä, niin sanoin vaan että joo.. ei kait nyt viel oviksen aika oo.. totes vaan et ei se vauva nyt niin kamala asia olis ja ei meijän onnea vähentäis päin vastoin. Eli luulen sen haluavan perheenlisäystä, mutta se ei kestä sitä mun hössötystä jos sanois sen suoraan. Taidan olla hiljaa vaan ja kattoa mitä tapahtuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä mies kanssa tulee sisään ilman mitään ehkäisyä vaikka hakkaa päätä seinään kun edes ehdottaa kolmatta lasta. suunnilleen huokasee helpotuksesta ja hyppii tasajalkaa kun menkat alkaa :(

tosiaan miehet on outoja.. ei pysty ymmärtää..

hyvät ihmiset! Kysy mieheltäsi mitä meinaa.

en mä halua.. kun jos otan asian puheex ni perheenlisäystä ei ainaakaa sitten tule. Näin hyvä, jos "vahinko" sattuu. Miesten ajatusmaailma on välistä hieman sekava..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en mä halua.. kun jos otan asian puheex ni perheenlisäystä ei ainaakaa sitten tule. Näin hyvä, jos "vahinko" sattuu. Miesten ajatusmaailma on välistä hieman sekava..

Jaa, no meillä samassa tilanteessa mies painosti aborttiin, joka myös tehtiin. Toinen vaihtoehto olisi ollut ero ja kolmen lapsen yksinhuoltajana olo. Varaudu siihen, että raskaus ei olekaan hänelle sitten iloinen asia.

mä veikkaan et ukkos on asenteella tulee jos tulee.. niin meilläkin on lapset tehty, eipähän miehelle tule ressiä samalla tavalla kuin jos sitä sitten tekemällä tehtäs.
ja olipas taas hyvin selitetty.. :whistle:

Sille miehelle vois sanoa, et jos ei oo ihan kellontarkka kierto, niin vaikkei oliskaan ihan ovisaika, niin saattaa raskaaks tulla..
Kyllä miun mielestä miehelläkin on velvollisuus huolehtia ehkäisystä, jos ei lapsia halua. Ja jos, niinkuin ap:n mies tuntuu tekevän, luottaa "onneensa" niin eipä tarttee sit itkeä kun on jaskat housussa, eli "vahinko" tapahtunut.(Tosin ite en haluais käyttää sanaa vahinko, vaan mieluummin yllätys)

Mun mielestä tämä on typerää. Jos sä tiedät että miehesi on lasta vastaan eikä siihen tule suostumaan jos asiasta puhut niin miten sä voit jatkaa tuota tuohua?! Ihan samalla tavalla sun mies voi ajatella, että koska sä tiedät että hän ei halua lapsia niin hän olettaa että sä sitten "hoidat sen ongelman pois" jos tuletkin raskaaksi. Ja mies voi aina vedota siihen että hänhän sanoi että ei halua lasta. Todella lapsellista touhua molemmilta.

Tää nyytti joka mun sylissä on sai alkunsa sen jälkeen kun mies sanoi, että ei yritetäkään lasta (km:n jälkeen) ja sanoin että ok, jos et ookaan valmis, mutta eipä niitä kortsuja näkynyt... Ja sit ku testi plussas nii oli oikein iloinen!

no ei kyllä mihinkään aborttiin mentäis.. sen verran ollaan puhuttu kun mies sanoi aikaisemmin että oletko huomannut että meillä ei ole ehkäisyä, niin sanoin vaan että joo.. ei kait nyt viel oviksen aika oo.. MIES totes vaan et ei se vauva nyt niin kamala asia olis ja ei meijän onnea vähentäis päin vastoin.

Kyllä asiaa on senverran puitu että ei tämä minusta vastuutonta ole. Vauva otettaisiin vastaan jos sellainen olisi tullakseen ja jos ei tule niin ei siinäkän sitten mitään vois tehdä. Mutta pointti oli se että suoraan mies ei ole sanonut että yritetään vauvaa vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä veikkaan et ukkos on asenteella tulee jos tulee.. niin meilläkin on lapset tehty, eipähän miehelle tule ressiä samalla tavalla kuin jos sitä sitten tekemällä tehtäs.
ja olipas taas hyvin selitetty.. :whistle:
peesi

Yhteistyössä